سهم استان در بودجه ۹۹ باید به خوبی در نظر گرفته شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: لایحه بودجه ۹۹ هم اکنون در سطح وزارتخانه‌ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در حال شکل گیری است و در نهایت در مجلس تصویب خواهد شد و باید سهم استان در این بودجه به خوبی در نظر گرفته و لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، ایوب درویشی امروز شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در شهرستان مبارکه اظهار کرد: مدیران، ایده ها، پیشنهادات و طرح‌های اولویت دار استان را برای پیش بینی در بودجه ۹۹ منعکس کنند.  

وی با بیان اینکه امروز شرایط خاصی بر کشور حاکم است تصریح کرد: مسائل عمده و کلانی در این استان وجود دارد که با همکاری، همفکری و همدلی و تبادل نظر قابل حل شدن است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با بیان اینکه در فصل حساس بودجه ریزی در کشور قرار داریم ادامه داد: شورای برنامه ریزی استان از مدت‌ها قبل در این زمینه فعال شده و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بودجه را احصا و در قالب جداولی به همه مدیران استان اعلام کرده است. قرار است اصلاح و تغییراتی در ساختار بودجه انجام شود و در نهایت این بودجه با درایت و سعی و تلاش نمایندگان مجلس اجرا خواهد شد. شرایط حاکم در کشور و فشارهای خارجی و تحریم‌های ناجوانمردانه، ما را بر آن می دارد که با جدیت و وحدت بیشتری برای رفع مسائل و مشکلات کشور تلاش کنیم.

درویشی با تبریک روز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاس مجمع نمایندگان در شهرستان‌های مختلف سنت حسنه‌ای است که فرصتی برای تبادل نظر و ارائه گزارش توسط مدیران و بیان نظرات نمایندگان را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: امروز با مسائل و مشکلاتی در بعد کلان کشور مواجه هستیم که استان اصفهان هم به طور طبیعی از این مسائل متاثر است و برای پیشبرد کارها و حل و فصل این چالش‌ها، راهی جز همفکری و تبادل نظر همه مدیران و مسئولان با یکدیگر وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اشاره به اینکه موضوع آب و صنایع از مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان مبارکه است ابراز امیدواری کرد که این جلسه فرصتی را برای انجام اقدامات دستگاه های اجرایی به این شهرستان فراهم کند.

جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان به دعوت زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، با حضور نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیران کل و مسئولان اجرایی استان اصفهان در راستای جمع بندی مشکلات پیگیری شده در جلسات قبلی در مرکز فرهنگی و آموزشی فرهنگیان شهرستان مبارکه برگزار شد.

کد خبر 398807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.