بهسازی سیما و منظر شهر یاسوج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از راه‌اندازی سه فواره در میادین شهر خبر داد و گفت: طرح‌های زیادی با هدف زیباسازی فضا و منظر شهری اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علی شجاعی‌پور با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های عمرانی با هدف بهسازی سیما و منظر شهری، اظهار کرد: فواره‌های میادین آزادگان و معلم راه‌اندازی شده و فواره میدان امام حسین(ع) نیز در حال تعمیر اساسی و راه‌اندازی است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج با بیان اینکه این سازمان برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل و استانداردهای مهندسی، نیازمند همکاری و همیاری شهروندان در حفظ و نگهداری سیما و مبلمان شهری است، عنوان کرد: طرح‌های زیادی با هدف زیباسازی فضا و منظر شهری اجرا خواهد شد.

شجاعی پور از آغاز فصل جدید گلکاری در بلوارها و میادین و فضای سبز شهر یاسوج خبر داد و ادامه داد: کاشت گونه‌های مقاوم به کم‌آبی و گونه‌هایی که نیاز اندکی به آب دارد با در نظر گرفتن الگوهای زیباسازی سیمای شهری اجرا شده است.

وی با اشاره به تعویض و نوسازی پرچم‌های بزرگ شهر یاسوج، اظهار کرد: طرح هرس درختان شهر یاسوج با در نظر گرفتن فرم دهی و شکل مناسب در دست اقدام است.

کد خبر 398799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.