برگزاری دوازدهمین نشست هم‌اندیشی اعضاء کمیسیون‌های ماده صد

مدیر کمیسیون‌های ماده صد شهرداری اصفهان گفت: دوازدهمین نشست هم‌اندیشی اعضاء کمیسیون‌های ماده صد با حضور شهردار اصفهان، اعضا شورای اسلامی شهر، قضات دادگستری و نمایندگان وزارت کشور برگزار می‌شود.

غلامعلی فیض‌اللّهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه از چند سال گذشته جلسات هم‌اندیشی با اعضاء کمیسیون‌های ماده صد با منظور وحدت رویه در انشاء آراء و صدور رای در بین کمیسیون‌ها برگزار شده، امروز نهم آذرماه سال‌جاری نیز باتوجه به برنامه‌ریزی انجام شده دوازدهمین نشست هم‌اندیشی اعضاء کمیسیون‌های ماده صد با حضور شهردار اصفهان، اعضا شورای اسلامی شهر، قضات دادگستری و نمایندگان وزارت کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در دوازدهمین نشست هم‌اندیشی اعضاء کمیسیون‌های ماده صد بعضی از مسائلی که تعدد آراء به وجود آورده بود و در این خصوص آراء متعددی در کمیسیون‌ها صادر می‌شد، احصاء و در جلسه بررسی می‌شود تا موارد را به یک وحدت رویه درخصوص انشاء رأی برسانیم.

مدیر کمیسیون‌های ماده صد شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این جلسه از مدیران ۱۵ گانه و مدیرکل اداره حقوقی نیز دعوت شده تا مسائل، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند تا به یک نتیجه مثبت برسیم و تعاملی بین شهرداری و کمیسیون های ماده صد ایجاد شود.

به گزارش ایمنا، برای جلوگیری از خارج شدن از ضوابط شهرسازی "کمیسیون ماده صد" شهرداری ها به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی نقش مهمی دارد.

کد خبر 398797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.