جدال جذاب لیورپول با تیم ستاره ایرانی/ جنگ دو آرژانتینی در لالیگا

بارسلونا و آتلتیکو در لالیگا، برایتون لیورپول در انگلیس بایرن مونیخ با لورکوزن و یوونتوس با ساسولو مهم ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین فوتبال های اروپایی این هفته به شرح زیر است:در لالیگا و از هفته چهاردهم، یکشنبه ۱۰ آذر ماه، آتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف بارسلونا می رود. این بازی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. تقابل دو آرژانتینی به نام های لیونل مسی فوق ستاره بارسا و سیمئونه سرمربی تیم فوتبال آتلتیکو نکته جالب این بازی مهم است. قضاوت این بازی را آنتونیو متئو لاهوز به عهده دارد. در حالی حاضر آبی اناری ها با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و روخی بلانکوس هم با ۳ امتیاز کمتر چهارم است در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ ۳ برد برای بارسا و ۲ تساوی بدست آمده است.

در لیگ برتر انگلیس و از هفته چهاردهم تیم لیورپول با کلوپ در آنفیلد میزبان برایتون و علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی است. این بازی شنبه ۹ آذر ماه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه با قضاوت مارتین اتکینسون انجام می شود. لیورپول با ۳۷ امتیاز قاطعانه در صدر لیگ برتر انگلیس قرار دارد و برایتون هم با ۱۵ امتیاز دوازدهم است. در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر انگلیس، پنج پیروزی کامل برای برای قرمزها ثبت شده است.

از هفته سیزدهم بوندس لیگای آلمان حساس ترین مسابقه بین بایرن مونیخ و لورکوزن‌ با قضاوت گیدو وینکمان شنبه ۹ آذر در ورزشگاه آلیانس مونیخ برگزار می شود، بایرنی ها با مربیگری هانسی فیلیک با کسب ۲۴ امتیاز چهارم هستتد و تیم لورکوزن هم ۱۹ امتیازی و نهم است. در پنج دیدار آخر این دو تیم در لیگ، ۳ پیروزی برای مونیخی ها ۱ پیروزی برای لورکوزنی ها و ۱ مساوی شکل گرفته است

در هفته چهاردهم سری‌آ یوونتوس در ورزشگاه آلیانس تورین میزبان ساسولو است. این بازی را از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه فوریکو لاپه‌نا سوت می زند. یوونتوسی ها در لیگ با یک امتیاز بیشتر از اینتر با ۳۵ امتیاز صدر جدول قرار دارد و ساسولو هم ۱۳ امتیاز بدست آورده و چهاردهم است. در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ یوونتوسی ها همه را با پیروزی پشت سر گذاشته اند

کد خبر 398794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.