دفع آب‌های سطحی رامسر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار رامسر اظهار کرد: اجرای عملیات دفع و هدایت آب‌های سطحی در این شهر نیازمند اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش ایمنا، رضا کحالی با بیان اینکه آب‌های سطحی شهر رامسر را دچار مشکل و بحران کرده است، اظهار کرد: با صدور پروانه‌های ساختمانی، ساخت و سازها و افراد ساکن و غیر بومی شهر رامسر از لحاظ تراکم جمعیتی و ساخت و ساز چهره ناهمگونی به خود می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه تراکم جمعیتی و خدماتی زیر ساخت‌ها در شهر آماده نیست، تصریح کرد: اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی شهر رامسر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

شهردار رامسر ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی دفع آب‌های سطحی رامسر آغاز و فرایند خرید لوله، انتخاب مشاور و پیمانکار انجام شده است.

کحالی یادآور شد: بارندگی‌های شدید و آبگرفتگی معابر، آسیب‌های زیادی به تاسیسات شهری وارد می‌کند و سبب ایجاد ترافیک و شرایط بحرانی می‌شود، اما باید دقت کنیم که این مسائل به حوادث بدتری تبدیل نشود، البته شهرداری در تلاش است تا از بروز مشکلات بیشتر و آسیب به بافت تاریخی و میراثی شهر جلوگیری شود.

وی گفت: عملیات عمرانی دفع آب‌های سطحی شهر رامسر شروع شده است، این طرح با لوله‌گذاری انجام می شود، قبل از اسفند ماه سال جاری عملیات حفاری چهار راه دادگستری و شرکت تعاونی و پس از آن حفاری کل شهر اجرا می‌شود.

کد خبر 398770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.