محلات لاهیجان با نمایندگان شهرداری اداره می‌شود

شهردار لاهیجان گفت: هر محله لاهیجان از این پس با معرفی یک نماینده شهرداری به عنوان مسئول ناحیه اداره خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مسعود کاظمی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده با مشورت هیئت امنای مساجد طرح جدیدی برای اداره این شهر در نظر گرفته شده که با مشارکت شهرداری و شهروندان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به امور محلات این شهر به صورت ویژه مورد پیگیری و در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: نمایندگان شهرداری با حضور در محلات مختلف در مورد تفکیک زباله، منظر شهری، مرمت آسفالت معابر و رفع مشکلات شهروندان همکاری می‌کنند.

شهردار لاهیجان خاطرنشان کرد: با توجه به مساحت یک‌هزار و 600 هکتاری شهر لاهیجان، تلاش می‌کنیم با توجه به امکانات، مساحت و تعداد پرسنل این شهرداری خدمتی در شأن مردم محلات ارایه داده و در این زمینه از تجربه و توان معتمدان و ریش سفیدان به عنوان الگو محلات بهره می‌گیریم.

کاظمی عنوان کرد: هیئت امنای محلات می‌توانند با شهرداری در زمینه‌های مختلف مشارکت کنند و اگر این مشارکت نباشد، مدیریت شهری موفق نخواهد بود.

وی افزود: جلسات مستمر با هیئت امنا و شهروندان در مساجد برگزار می‌شود و تصمیم بر آن است اقداماتی را انجام دهیم که تاکنون هیچ شهرداری انجام نداده است تا از این طریق بتوانیم با کمک هم دغدغه‌های شهروندان را کاهش داده و اداره شهر را به خوبی پیش ببریم.

کد خبر 398755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.