آلودگی هوا تا روز دوشنبه در اصفهان ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه شرایط کیفی هوا امروز و فردا در کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس است،گفت: روز دوشنبه با ورود امواج ناپایدار هوای شهر اصفهان سالم خواهد شد؛ روز سه‌شنبه نیز بارش برف و باران را در مناطق غربی و شمالی استان شاهد خواهیم بود.

زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدوام پایداری جو تا اواخر روز یکشنبه در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی و آسمان بیشتر مناطق در این مدت به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه به سبب پایداری جو، سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده های هوا امروز و فردا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان شرایط کیفی هوا ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود، افزود: از روز دوشنبه با ورود امواج ناپایدار هوای شهر اصفهان سالم خواهد شد و تا اواخر وقت روز سه‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی در استان، بارش برف و باران را در مناطق غربی و شمالی استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بویین میاندشت با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش‌بینی می شود.

سیدان گفت: بیسینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما فردا صبح به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 398746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.