مناسب‌سازی همه پارک‌های یزد برای معلولان

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تمام پارک‌های سطح شهر مجهز به مسیرهای مخصوص تردد معلولین هستند

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی شایق در جلسه علنی این هفته شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه رفت و آمد معلولین متناسب با قوانین و مقررات همواره در یزد مورد توجه بوده، اظهار کرد: اختصاص بودجه مناسب برای مناسب‌سازی فضای شهری، بازسازی و نوسازی اغلب پیاده روها و توجه ویژه به بحث رفت و آمد درون شهری، در رابطه با مناسب‌سازی شهر برای معلولان در دستور کار شورا و شهرداری یزد است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیاده‌رو در سطح شهر یزد که محل اصلی رفت و آمد معلولین هستند، بازسازی و نوسازی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه تمام پارک‌های سطح شهر مجهز به مسیرهای مخصوص تردد معلولین هستند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد همه اعضای شورای اسلامی شهر یزد توجه ویژه‌ای به این قشر خاص جامعه دارند و این مهم فرصتی برای تقویت عدالت در توزیع خدمات است.

وی به طرح مصوب برای دستگاه‌های اجرایی درخصوص خدمات رسانی مطلوب به جامعه معلولین اشاره کرد و گفت: باید ادارات استان دارای ورودی های مخصوص معلولین، آسانسور و رمپ‌های مورد نیاز این قشر باشند تا آنها بتوانند با سهولت بیشتری اقدامات خود را در دستگاه ها پیگیری کنند.

کد خبر 398736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.