اجرای طرح توسعه سه پل ارتباطی در شهر نورآباد

شهردار نورآباد گفت: طرح توسعه پل منصورآباد به بهره‌برداری رسیده و طرح توسعه پل‌های شهرداری و کوی پاسداران نیز در دست اقدام است که تلاش می شود تا پایان فصل پائیز تکمیل شود.

به گزارش ایمنا، علی نجات نورعلی اظهار کرد: در جریان سیل اخیر دیواره‌های ساحلی نورآباد در رودخانه گچینه و بادآورده در چهار نقطه تخریب شده بود.

وی با بیان اینکه کار بازسازی و بهسازی دیواره‎های ساحلی خسارت دیده از سیل امسال در مرکز شهر نورآباد انجام شد، افزود: در شش نقطه جدید که نیاز به ساخت دیواره‌های ساحلی دارد، عملیات ساخت دیواره‌ها آغاز شده است.

شهردار نورآباد یادآور شد: علاوه بر لایروبی و ساخت دیواره‌های ساحلی جهت رفع نقاط آسیب‌پذیر اقدامات پیشگیرانه دیگری انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به لایروبی و بهسازی کانال‌های علی‌آباد، فرهنگیان، دره مشتری و الفت‌آباد اشاره کرد که بعضی از این طرح‌ها به پایان رسیده و بعضی دیگر نیز در دست اجرا است.

نورعلی اجرای طرح توسعه سه پل ارتباطی در شهر نورآباد را از طرح‌های مهم پیشگیری از خسارت‌های احتمالی سیل برشمرد و افزود: طرح توسعه پل منصورآباد به بهره‌برداری رسیده و طرح توسعه پل‌های شهرداری و کوی پاسداران نیز در دست اقدام است که تلاش می شود تا پایان فصل پائیز تکمیل شود.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها موجب تسریع در جریان روان آب‌ها در زمان بارش‌های شدید می‌شود.

شهردار نورآباد یادآور شد: در جریان سیل فروردین ماه سال جاری ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و زیرساخت‌های شهری نورآباد وارد شد.

کد خبر 398735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.