سازمان پسماند رتبه نخست شاخص سرآمدی در عملکرد ۶ ماهه را کسب کرد

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان رتبه نخست در شاخص سرآمدی عملکرد شش ماهه فعالیت از دیدگاه ذینفعان را در میان همه سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری اصفهان کسب کرد.

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این امتیاز که حاصل مجموع امتیازات در پارامترهایی مانند دستیابی به اهداف اختصاصی، پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌ها، بازپرداخت بدهی‌ها و وصول مطالبات، فعالیت‌های رسانه‌ای، آموزش شهروندی و خدمات الکترونیک است، با هدف بهبود فرآیندهای کلیدی سازمانی سنجیده شده است.  

وی با تاکید بر لزوم سنجش شاخص سرآمدی بر مبنای ماهیت آن، افزود: پایش سرآمدی موجب حرکت و هدایت فعالیت‌های سازمان می‌شود و با ارائه تصویری واقعی از فعالیت‌های سازمانی و مشخص شدن شدن تفاوت وضع موجود با شرایط مطلوب، می‌توان زمینه دستیابی به سطوح عالی سازمانی را فراهم کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تأکید کرد: در سطح سازمانی هیچگاه موفقیتی حاصل نمی‌شود مگر زمانی که همه ارکان و زیرمجموعه‌ها با یکدیگر همکاری و در فرآیندهای مشارکتی عملکرد سازنده داشته باشند.

وی این تلاش و مشارکت سازمانی را عاملی موثر برای پیشرفت سازمان و دستیابی به افق‌های پیش بینی شده دانست و عنوان کرد: اگر هر یک از بخش‌ها جزییات مسئولیت محوله به خود را به درستی انجام دهند، با به کارگیری دانش و خلاقیت کیفیت فعالیت خود را ارتقاء ببخشند و گزارش‌های فعالیت خود را به طور صحیح در زمان مناسب ارائه دهند، می‌توان انتظار بهبود کیفیت عملکردها و دستیابی به اهداف سازمانی را داشت. 

کد خبر 398726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.