اولویت اول تامین اجتماعی تغییر نگاه به فناوری اطلاعات است

قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با تغییر دیدگاه‌ها و اصلاح ساختار برای پیشرفت و تحول سازمان تامین اجتماعی در حوزه فن‌آوری اطلاعات تلاش می‌کنیم. خوشبختانه توجه به موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهم‌ترین اولویت و دغدغه مدیرعامل سازمان نیز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسن زدا با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"اولویت اول سازمان تامین اجتماعی تغییر نگاه در حوزه آی‌تی است.

با تغییر دیدگاه‌ها و اصلاح ساختار برای پیشرفت و تحول سازمان تامین اجتماعی در حوزه فن‌آوری اطلاعات تلاش می‌کنیم. خوشبختانه توجه به موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهم‌ترین اولویت و دغدغه جناب آقای دکتر سالاری مدیرعامل محترم سازمان نیز است.

برای انسجام و هماهنگی حداکثری در حوزه فن‌آوری اطلاعات نیازمند کار بیشتری هستیم و با وجود تلاش‌های گسترده صورت گرفته و هزینه‌های انجام شده، هنوز موفق به تحقق اهداف و افزایش رضایتمندی مردم نشده‌ایم. مدیران و همکاران حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد کارها و تحقق برنامه‌ها درحال تلاش هستند. هماهنگی بین بخشی و رفع کاستی‌های این حوزه نیز ضروری است و دفتر فن‌آوری اطلاعات و شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین بایستی با هماهنگی بیشتری فعالیت‌ها را انجام دهند.

معتقدم شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین بایستی در موارد لازم به مدیریت سازمان مشاوره دهد و فعالیت این شرکت و تعامل با سازمان در بستر قانونی و با هماهنگی دفتر فن‌آوری اطلاعات انجام شود.

اولویت اول ما در سازمان تامین اجتماعی باید تغییر نگاه در حوزه آی تی باشد و شرکت خدمات ماشینی تامین و دفتر فن‌آوری اطلاعات نیز در مسیر صحیح فعالیت کنند.

بدون شک، حجم و گستردگی فعالیت‌های سازمان به طور طبیعی این اولویت را معنی‌دار میکند. "

کد خبر 398710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.