افزایش مشاغل مدیریتی بانوان در شهرداری ساری

شهردار ساری با اشاره به نقش بانوان در توسعه و ترقی اهداف شهرداری این شهر، گفت: از ظرفیت و پتانسیل بانوان در پست‌های مدیریتی شهرداری استفاده می‌شود.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا و فدارکاری‌ بسیجیان در همه عرصه‌ها بوده  است.

وی رفع مشکلات شهروندان را از اولویت‌های مهم مدیریت شهرداری دانست و تاکید کرد: مردم در مواجهه با مشکلات به شهرداری مراجعه می‌کنند و تلاش مدیران در این زمینه موجب شکوفایی و افزایش سلامت اداری و تسریع در روند خدمات‌رسانی به مردم می‌شود.

شهردار ساری با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع، گفت: مدیران باید تکریم ارباب رجوع را وظیفه اصلی خود بدانند، زیرا خدمت‌رسانی و حفظ کرامت انسانی اصلی‌ترین وظیفه مدیران و کارکنان شهرداری است.

رجبی به بیانه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌مندی از توانایی جوانان در پیمودن قله‌های پیشرفت و اقتدار علمی اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری شهرداری ساری با تأسی از فرامین رهبری بکارگیری نیروهای جوان و مستعد در شهرداری آغاز کرده واین انتخاب نشان از اطمینان به نیروهای جوان است.

وی تصریح کرد: مدیران شهری باید خودباوری را در خود تقویت کرده و برای رفع مشکلات مردم با اقتدار ورود پیدا کنند، زیرا رفع مشکلات شهروندی تنها به دست آنان میسر می‌شود.

شهردار ساری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی نیز تاکید دارند؛ باید متذکر شوم در شهرداری از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستیم، سازمان‌های تابعه شهرداری پتانسیل خوبی برای ارایه خدمات به شهروندان دارند، پس چرا باید برخی از کارها را برون‌سپاری کنیم؟

رجبی با تاکید بر اهمیت مبارزه با فساد اداری، شفافیت و انضباط مالی را از رویکردهای مهم مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: این موضوع با جدیت در شهرداری ساری پیاده سازی می‌شود حتی تعدادی از متخلفان نیز به دستگاه قضایی نیز معرفی شدند.

وی به نقش بانوان در توسعه و ترقی اهداف شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: از ظرفیت و پتانسیل بانوان در پست‌های مدیریتی شهرداری بهره‌گیری خواهد شد.

شهردار ساری با بیان اینکه شهرداری ساری با دارا بودن شش هزار نیروی انسانی می‌تواند بهترین خدمات را به شهروندان ارایه کند، تصریح کرد: مشکلاتی که از سوی مردم از طریق سامانه 137 مطرح می‌شود باید در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و رفع شود؛چنانچه مسئولی پیگیر نباشد ازکار خود کناره‌گیری کند.

شهردار ساری به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اجازه نمی‌دهم یک ریال از بودجه شهر برای انتخابات هزینه شود و بدهی آن برای مردم بماند و به کسی اجازه نخواهم داد از نام شهرداری در انتخابات استفاده کند.

کد خبر 398699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.