ایجاد پاتوق شهری در محله احمدیه

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بودجه ۹۹ اعتبار خوبی برای آزادسازی پلاک‌های در مسیر اجرای طرح محله احمدیه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: زمین‌های آزادسازی شده به «پاتوق شهری» تبدیل خواهد شد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تخت فولاد یک مجموعه گردشگری بی نظیر در دنیا است که شهرداری چهار پروژه در محدوده اطراف آن در حال اجرا دارد که این پروژه‌ها از نظر توسعه زیرساخت‌های شهری و گردشگری پروژه‌های مهمی محسوب می‌شود.

وی افزود: از سال‌ها قبل قرار بود آزادسازی‌های محله احمدیه انجام شود، اما روند کندی داشت تا اینکه از دوسال گذشته بنا به دستور شهردار اصفهان آزادسازی پلاک های واقع شده با تامین اعتبار مناسب به طور جدی دنبال شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بودجه ۹۹ اعتبار خوبی برای آزادسازی پلاک‌های در مسیر اجرای طرح محله احمدیه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: زمین‌های آزادسازی شده به «پاتوق شهری» تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در محله احمدیه تعداد ۲۰ پلاک در سال ۹۶ و قبل از آن آزادسازی شده است، گفت: سال گذشته برای آزادسازی تعداد هفت پلاک در سال جاری نیز هفت پلاک برای آزادسازی توافق شده و ۴۶ میلیارد تومان برای این آزادسازی‌ها هزینه شده که ۳۶ پلاک باقی مانده که به ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آزادسازی و تملک اراضی محله احمدیه تا سال آینده به اتمام خواهد رسید.

برکت با اشاره به طرح مورد نظر شهرداری در خیابان لسان‌الارض، گفت: این خیابان پشت مجموعه تخت فولاد، عرض کمی دارد و روند آزادسازی آن تدریجی است.

وی ادامه داد: آزادسازی زمین در خیابان لسان‌الارض برای احداث پارکینگ روباز در حال آزادسازی است و برای آن در بودجه ۹۹ اعتبار خوبی پیش بینی شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: برای خیابان لسان‌الارض و پارکینگ روباز آن چهار پلاک در سال ۹۶ و قبل از آن، دو پلاک در سال ۹۷ و تعداد هفت پلاک در سال جاری توافق شده که تعداد پلاک‌های باقی‌مانده ۳۹ مورد است و  ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: یکی از پروژه‌های شاخص شهر اصفهان که هدیه‌ای به خانواده معظم شهدا است، آزادسازی پارکینگ و سالن گلستان شهدا بوده که تاکنون حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی آن شده و تا اوایل سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

برکت با بیان اینکه در مجاورت سالن گلستان شهدا تعدای از مغازه‌ها و منازل آزادسازی شده است، تصریح کرد: در این محل در سال‌های قبل تعدای پلاک آزادسازی و تعداد سه پلاک در سال ۹۷ توافق شد، در سال جاری نیز تعداد هفت پلاک آزادسازی شد و برای انجام این آزادسازی‌ها ۲۱۶ میلیارد ریال از سال ۹۷ تا سال ۹۸ هزینه شده است.

خاطرنشان کرد: سال آینده اتفاقات بسیار خوبی در مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد رخ خواهد داد و امیدواریم شاهد توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و گردشگری در آن نقطه از شهر باشیم.

کد خبر 398685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.