بازی مقابل استقلال یک فینال زودرس است/فدراسیون به درخواست های ما گوش نمی دهد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی مقابل استقلال یک فینال زودرس است و فردا شاهد یک بازی خوب و با کیفیت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پیش از دیدار تیمش مقابل استقلالدر نشست خبری، اظهار کرد: به نظر من این بازی یک فینال زودرس است و فردا شاهد یک بازی خوب و با کیفیت هستیم، فردا شاهد یک فوتبال باز و نتیجه خوب هستیم و هر دو تیم به دنبال یک فوتبال پاک هستیم.

وی ادامه داد: مطمئن هستم فردا بازی خوبی را شاهد هستیم مانند بازی با پیکان زیرا ما در مقابل پیکان نیز شاهد یک بازی خوب بودیم به فرکی تبریک می گویم.

قلعه نویی تصریح کرد: افرادی مانند دنیزلی و استراماچونی به فوتبال ما اعتبار می دهند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: تیم ما بازی های خوبی را به نمایش می گذارد اما در بعضی از موقعیت ها دچار ضعف می شویم، امیدوارم فردا بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم
امیدوارم بلاتکلیفی ها در لیگ بسیار شود فدراسیون به درخواست های ما گوش نمی دهد زیرا ما یک تیم شهرستانی هستیم.

قلعه نویی اضافه کرد: هر دو تیم بازی هجومی را در دست دارند و یکی از هدف های ما پیروزی در این بازی است. بازیکنان در بازی های بزرگ انگیزه های زیادی دارند و جنگنده و پر قدرت بازی می کنند.

وی ادامه داد: راجع به قهرمانی حرف زدن زود است و چند تیم در بالای جدول به قهرمانی فکر می کنند، نتیجه بازی فردا برای سپاهان بسیار مهم است و از امتیاز حساسی برخوردار است.

سرمربی سپاهان در رابطه با مصدوم های تیم گفت: تیم سپاهان تقریبا کامل است و تیم پزشکی سعی دارد بازیکنان را به بازی برسانند.

قلعه نویی اضافه کرد: فوتبال را بایدفوتبال گونه نگاه کرد باید رفتار حرفه ای داشته باشیم، از بازیکنانم خواسته ام یک فوتبال ساده را با وظایفی ک در اختیارشان است انجام دهند.

وی تصرح کرد: ما برای هر لحظه از بازی برنامه ریزی داریم اما احتمال هر اتفاقی برای تیم سپاهان ممکن است.

سرمربی سپاهان در رابطه با هوادارن سپاهان افزود: من از هواداران سپاهان خواسته ای ندارم من وظیفه ام را انجام دادم اما هواداران حضور ندارند. من خواسته ای از هواداران ندارم اما از آن ها ممنونم.

کد خبر 398655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.