فردا  مقابل سخت ترین حریفمان قرار می‌گیریم/استقلال متفاوت تر از قبل بازی می کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا در مقابل سخت ترین حریف خود قرار می‌گیریم اما به بازی فردا امیدوارم. نکات کلیدی بازی فردا بالا بردن قدرت دفاعی است زیرا سپاهان از توپ های بلند و کوتاه خوب استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آندرآ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان، اظهار کرد: بازی فردا برای استقلال یک امتحان مهم است و من فکر میکنم ما در این چند ماه بهتر شده ایم من باید شاهد پیشرفت تیمم ماقبل سپاهان باشم.

وی با بیان اینکه سپاهان در ده بازی جز تیم های برتر بوده است، افزود: فردا در مقابل بهترین مربی ایران بازی می‌کنیم قلعه نویی الگوی خوبی برای مربی های جوانان است، برای سپاهان احترام زیاد قائل هستم، سعی داریم فردا رکورد سپاهان را بشکنیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: استقلال متفاوت تر از قبل بازی می کند اما نتایج همیشه مثبت نخواهد بود و منتظر هستم ببینم چگونه بازیکنانم خودشان را نشان می‌دهند.

استراماچونی تصریح کرد: زمانی که در استقلال شروع به کار کردم سعی کردم ذهن بازیکنان را تغییر دهم و هجومی بازی کنیم اکنون نتیجه این کار را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه از بازیکنانم درخواست بازی مانند مقابل سپاهان مانند بازی تراکتور بازی کنند و جنگنده و خوب بازی کنند، ادامه داد: شرایط سخت لیگ تازه شروع خواهد شد فردا در استادیوم شاهد بازی بهترین تیم ها هستیم.باید به عملکرد خوب خود ادامه دهیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: فردا در مقابل سخت ترین حریف خود قرار می‌گیریم اما به بازی فردا امیدوارم. نکات کلیدی بازی فردا بالا بردن قدرت دفاعی است زیرا سپاهان از توپ های بلند و کوتاه خوب استفاده می کند.

کد خبر 398654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.