استیضاح وزیر کشور خواسته مردم است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مصوبه سران سه قوه در کشور برعهده وزیر کشور بود و به دنبال نا امنی های اخیر و نارضایتی مردم نسبت به این مصوبه، نمایندگان خواستار توضیحاتی پیرامون علت این تصمیم گیری و نحوه برخورد با معترضان هستند.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی پیرامون روند استیضاح وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایمنا گفت: حامیان وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی، آقای علی لاریحانی و اعضای کمیسیون شوراها هستند؛  قطعا با طرح استیضاح وی، رئیس مجلس و این کمیسیون سفارش های لازم را خواهند کرد و برای جلوگیری از استیضاح وزیر به استانداران نیز گفته می شود با نمایندگان استان های خود صحبت کنند و آنها را از استیضاح وزیر کشور منصرف کنند.

وی افزود: لابی های این چنینی رخ خواهد داد تا استیضاح وزیر کشور صورت نگیرد اما کسانی که طرح استیضاح وزیر کشور را امضا و تقدیم هیئت رئیسه کرده اند بعید است که امضای خود را پس بگیرند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای مصوبه سران سه قوه در کشور برعهده وزیر کشور بود و به دنبال نا امنی های اخیر و نارضایتی مردم نسبت به این مصوبه، نمایندگان خواستار توضیحاتی پیرامون علت این تصمیم گیری و نحوه برخورد با معترضان هستند. استیضاح وزیر کشور خواسته عموم مردم است و مردم نیز از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند علل این مسائل در صحن علنی مجلس شفاف شود.

کد خبر 398653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.