نفت مسجد سلیمان صفر- ذوب آهن صفر/ منصوریان و استخراج یک امتیاز از چاه نفت!

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم‌های نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی

تماشاگر: ۴ هزار نفر

اخطار: حسین ابراهیمی (دقیقه ۶)، حامد نورمحمدی (دقیقه ۷۲)، صادق صادقی (دقیقه ۷۵) از نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان: سوشا مکانی، پیام ملکیان، صادق صادقی (۹۰+۱- حسین دوستدار)، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، علیرضا علی‌زاده، حسین ابراهیمی (۶۳- محمد ابراهیمی)، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، فرزاد حاتمی و احمد الجبوری (۷۰- فرشاد جانفزا)

سرمربی: مهدی تارتار

ذوب آهن: معراج اسماعیلی، دانیال اسماعیلی فر، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر (۸۰- محمدرضا عباسی)، علیرضا منظمی (۶۵- رضا حبیب زاده)، مسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری (۸۷- مهران درخشان مهر) و مهدی مهدی پور

سرمربی: علیرضا منصوریان

داور: محمدرضا اکبریان

شرح بازی:

ذوب آهن که تا این مقطع از فصل بردی را خارج از خانه نیاورده بود به مصاف نفت مسجد سلیمانی می‌رفت که فصل جاری به همراه سپاهان تنها تیم‌های بدون شکست بودند. بازی در نیمه نخست بسیار سرد  و کسل کننده دنبال شد و دو تیم با بستن فضاهای خالی و بازیکنان کلیدی حریفشان، اجازه خلق موقعیت خطرناک به حریف نمی‌دادند هرچند در کل در ۴۵ دقیقه نخست دو تیم خود را برای زدن گل برتری به آب و آتش نزدند.

با شروع نیمه دوم رفته رفته نفت مسجد سلیمان بر بازی مسلط شد و تعادلی که در نیمه نخست بر بازی حکم فرما بود را از بین برد. ۵ دقیقه بعد از آغاز بازی نفت مسجد سلیمان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما معراج اسماعیلی، دروازه بان جوان ذوب آهن با مهار پنالتی ابراهیمی، اجازه عقب افتادن ذوب آهن در این بازی خارج از خانه را نداد. نفت میزبان اما در ادامه همچنان بر بازی مسلط بود و در سوی مقابل ذوب آهن با یک بازی بسته به دنبال حفظ نتیجه تساوی و استفاده از ضد حملات بود.

در نهایت اما ذوب آهن با حفظ تساوی بدون گل یک امتیاز از این بازی خارج از خانه کسب کرد و به نظر علیرضا منصوریان نیز از این تساوی راضی بود.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۵- کرنر ارسالی ابراهیمی در تیر نزدیک با اثر حاتمی همراه شد اما در ادامه توپ عرض دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹- ارسال خطرناک بوحمدان از سمت راست با ضربه سر محمد طیبی دفع شد.

دقیقه ۵۱- با خطای هند ابراهیم‌زاده، داور برای نفت مسجد سلیمان پنالتی گرفت اما ضربه حسین ابراهیمی را معراج اسماعیلی مهار کرد.

دقیقه ۷۲- رضا حبیب زاده با فرار از تله آفساید مدافعان نفت در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او را سوشا مکانی مهار کرد.

دقیقه ۸۵- نفوذ بازیکنان نفت به داخل محوطه جریمه ذوب آهن موقعیت را برای شوتزنی صادقی فراهم کرد اما ضربه او آرام و بی دقت بود تا توپ از کنار دروازه به بیرون برود.

اتفاق ویژه:

تماشاگران نفت مسجد سلیمان در اواسط نیمه دوم با سر دادن شعارهایی خواهان حمایت وزیر نفت از این تیم شدند.

بهترین بازیکن:

در دیداری که بازیکنی ندرخشید، معراج اسماعیلی دروازه بان ذوب آهن را به لطف مهار یک ضربه پنالتی می‌توان بهترین بازیکن زمین لقب داد.

کد خبر 398645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.