پیش بینی بارش برف و باران در استان اصفهان از روز دوشنبه

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار بارش زا به استان، گفت: روز دوشنبه با تقویت موج ناپایدار بارش برف و باران را در بیشتر مناطق به ویژه در نیمه غربی استان شاهد خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی ناپایدار بر استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق امروز به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده در مناطق غربی استان دور از انتظار نیست، افزود: روز دوشنبه با تقویت موج ناپایدار در استان بارش برف و باران را به ویژه در نیمه غربی استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  گفت: امروز و فردا با توجه به کاهش دما و انباشت آلاینده های جوی، شرایط کیفی هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس است.

علی عسگریان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، افزود: بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر و زرین شهر با میانگین ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دو درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 398632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.