۲۵ درصد از طرح "جامع پسماند" هم اجرا نشده است

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کشور دچار مشکل عمده پسماند است و با وجود تصویب طرح جامع پسماند، ۲۵ درصد هم از این طرح استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی رفسنجانی در شصت و چهارمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: قوانین زیادی در کشور داریم که در چند سال اخیر نوشته شده، اما حتی ۱۰ درصد آن‌ها هم اجرا نشده است.

وی گفت: مدیریت کشور در شرایطی که با تحریم‌های خارجی روبه‌رو است و این تحریم‌ها موجب شده که درآمدهای ارزی کشور از ۱۰۰ میلیارد دلار در ۱۰ سال قبل به حدود یک سوم کاهش پیدا کند بسیار دشوار است و نباید در این شرایط اقدام به تخریب مسئولین کرده و اجازه دهیم اتحاد کشور از بین برود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: خرداد ۱۳۹۷ مصوبه‌ای مبنی بر تامین ۱۹ هزار دستگاه اتوبوس و ۴۰ هزار دستگاه مینی‌بوس برای شهرهای کشور از شورای اقتصاد بیرون آمد، اما به دلیل نبود هماهنگی بین وزارت کشور، وزارت صمت، وزارت راه، وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه، صندوق ذخیره ارزی، بانک مرکزی و بانک‌های عامل، بدون استفاده مانده و شاهد هستیم قیمت بنزین بالا می‌رود، اما اتوبوسی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه نشده است.

کد خبر 398630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.