۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
انتقال مشاغل مزاحم کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: پس از شناسایی صنوف آلاینده و مزاحم ساماندهی و انتقال این صنوف به سازمان صنایع کوچک و  شهرک‌های صنعتی استان البرز در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، عباس وحیدی اظهار کرد: این سازمان برای نخستین بار در استان البرز با هدف پیشگیری از آلودگی محیط زیست شهری و انجام نظارت‌های بهداشتی ذبح دام، زمینی به مساحت حدود پنج هزار مترمربع در منطقه حصار کرج ، جهت عرضه متمرکز دام زنده احداث می‌کند که عملیات احداث آن نیز آغاز شده است و همچنین مرکز دیگری در این خصوص در هسته مرکزی شهر، واقع در موسسه علوم تحقیقات دامی به موجب تفاهم نامه‌ای که پیش از این منعقد شده در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه، رقمی معادل ۸۵ درصد بودجه مصوب سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج جذب درآمد شده که در این راستا این سازمان موفق به کسب رتبه دوم درآمدی از میان ۱۱ سازمان وابسته به شهرداری کرج، شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به تاکید شهردار این کلانشهر مبنی بر ایجاد کدهای درآمدی پایدار، تصریح کرد: در این خصوص، ایجاد ردیف درآمدی جدید با انعقاد قرارداد و اجرای طرح یکپارچه‌سازی دستگاه‌های کارتخوان و توزین جهت ایجاد درآمد پایدار در کلیه بازار روزهای تحت پوشش اجرا و از محل تراکنش‌های حاصله در آمد قابل توجهی حاصل شد.

وحیدی گفت: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذیربط از جمله سازمان صنعت معدن و تجارت استان، محیط زیست و اتحادیه های مربوطه، پس از شناسایی صنوف آلاینده و مزاحم ساماندهی و انتقال این صنوف به سازمان صنایع کوچک و  شهرک‌های صنعتی استان البرز در دستور کار قرار می‌گیرد که در این راستا، می‌توان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرک‌های  صنعتی استان بهره لازم را برد.

وی به مزایای اجرایی شدن این طرح اشاره و تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های این طرح از یک سو می‌توان به کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، کاهش مصرف سوخت و انرژی، خودداری از اتلاف وقت مردم و از سوی دیگر به استفاده از تجارب صاحبان صنوف، ارتقاء دانش آن‌ها و متمرکز کردن خدمات اشاره کرد.

کد خبر 398600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.