تجهیز ۱۱ خانه ورزش روستایی گلپایگان به تجهیزات ورزشی

فرماندار گلپایگان گفت: ۱۱ خانه ورزش روستایی در شهرستان گلپایگان به تجهیزات ورزشی مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز (پنج شنبه) در آیین توزیع تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی شهرستان، اظهار کرد: باید به عنوان دستگاه هماهنگ کننده بستر ایجاد مکان‌ها و تجهیزات ورزشی در روستاهای شهرستان را فراهم کنیم.

فرماندار گلپایگان گفت: این تجهیزات از منابع مالی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌ روستایی استان تأمین شده است.

وی افزود: تلاش ما مجهز شدن ۳۶ خانه روستایی شهرستان به تجهیزات ورزشی است که امروز در مرحله نخست ۱۱ روستا شامل روستاهای هنده، شرکت سهامی زراعی، سعیدآباد، رباط سرخ، دم آسمان، قرغن، اسفرنجان، نیوان نار، نیوان سوق، وانشان و زرنجان به تجهیزات ورزشی مجهز شدند.

شرط توزیع تجهیزات ورزشی فراهم کردن خانه ورزش در روستاها

رسول باروتی با بیان اینکه توسعه خانه‌های ورزش روستایی از سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان است، اظهار کرد: شهرستان گلپایگان دارای ۵۲ روستا است که کمبود خانه ورزش روستایی احساس می‌شد و با تلاش و پیگیری توانستیم تجهیزات ورزشی برای خانه‌های روستایی بگیریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: برای نخستین بار ۱۱ خانه ورزش روستایی شهرستان به تجهیزات ورزشی مجهز شد و تا پایان امسال نه خانه ورزش روستایی دیگر به تجهیزات ورزشی مجهز می‌شود.

باروتی با بیان اینکه شرط توزیع تجهیزات ورزشی فراهم کردن خانه ورزش در روستاها است، گفت: این تجهیزات شامل میز تنیس، میز شطرنج، میز فوتبال دستی، تشک تاتامی و صفحه دارت است که برای خرید این تجهیزات بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش روستایی استان هزینه شده است.

کد خبر 398581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.