ذوب‌آهن به دنبال خلق شگفتی در خانه شگفتی ساز لیگ

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی باید به دیدار نفت مسجد سلیمان برود که حریف جنوبی در این فصل تیمی باکیفیت و شکست ناپذیر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا در شرایطی که رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تحت تاثیر نبرد بزرگ سپاهان و استقلال قرار گرفته دیگر نماینده فوتبال اصفهان یعنی ذوب‌آهن به مسجد سلیمان سفر کرده تا در دیدار مقابل شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های لیگ به دنبال خلق شگفتی باشد.

شاگردان مهدی تارتار بدون اینکه بازیکنان آنچنان شاخص و گرانقیمتی در اختیارداشته باشند در این فصل دست به شاهکار زده‌اند و بعد از انجام 11 مسابقه هنوز باختی را به چشم ندیده‌اند. نفتی‌ها در مقابل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و بقیه تیم‌های قدرتمند لیگ هنوز باختی را تجربه نکرده‌اند و در مقابل ثبت 8 تساوی در کارنامه این تیم نشان می‌دهد که شاگردان مهدی تارتار هم به سختی گل می‌خورند و هم به سختی گل می‌زنند.

اما در طرف دیگر ذوب آهن بعد از هفته‌ها فشار و ناکامی موفق شد یک گل به فولاد خوزستان بزند و با گرفتن 3 امتیاز کمی از انتهای جدول لیگ فاصله بگیرد و طبیعی است که منصوریان دوست ندارد بعد از قرار گرفتن بر روی دور موفقیت دوباره ترمز تیمش کشیده شود و با تمام توان در ابتدا برای نباختن و بعد هم برای شکست نفت راهی مسجد سلیمان شده است. ذوبی‌ها دو برد قبلی خودشان در رقابت‌های لیگ را در مقابل دو تیم جنوبی شاهین بوشهر و فولاد خوزستان کسب کرده‌اند و شاید نفت مسجد سلیمان بتواند سه گانه برد ذوب‌آهن در مقابل جنوبی‌های لیگ را تکمیل کند. تغییر سیستم منصوریان در بازی قبلی تیمش در مقابل فولاد و استفاده همزمان از 3 مدافع میانی به احتمال زیاد در بازی این هفته هم تکرار می‌شود تا شاید ذوب‌آهن بتواند کاری را انجام دهد که هفته‌هاست بقیه مدعیان لیگ از پس انجام آن برنیامده‌اند.

ذوب‌آهن در بازی فردا که قرار است  از ساعت 14:30 در ورزشگاه خانگی فنت آغاز شود به احتمال زیاد با ترکیب معراج اسماعیلی- محمد  نژاد مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فرعلیرضا منظمیمسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری و مهدی مهدی پور به میدان می‌رود که تجربه موفقی در مقابل فولاد داشتند و باید دید که ذوب‌آهن بعد از شکست فولاد چطور می‌تواند در بازی هفته دوازدهم مسیر اصلی خودش در راه رسیدن به رتبه‌های تک رقمی جدول لیگ را ادامه دهد.

کد خبر 398558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.