سه راه شیخان سنندج اصلاح هندسی می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری سنندج گفت: عملیات اصلاح هندسی و تعریض ۵.۵ متری سه راه شیخان با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، کاهش و روان‌سازی ترافیک و بهسازی معابر در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، علیرضا کاظمی از انجام عملیات اصلاح هندسی و تعریض ۵.۵ متری سه راه شیخان خبر داد و اظهار کرد: انجام اصلاحات هندسی در سطح منطقه علاوه بر ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، موجب کاهش و روانسازی ترافیک خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک و طرح تفصیلی مدرسه‌ای در سه راه شیخان در حال احداث بود که عقب‌نشینی دیوار این مدرسه باعث آزادسازی پیاده‌رو شد.

کاظمی از اجرای عملیات ۵.۵ متر عملیات تعریض و عملیات اصلاح هندسی در سه راه شیخان خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، کاهش و روان‌سازی ترافیک و بهسازی معابر  این طرح در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در همین راستا ۵۰۰ متر پیاده‌رو سازی، ۵۰ متر کانیوا و ۱۰۰ متر آسفالت برای تکمیل اصلاح هندسی و تعریض مسیر سه راه شیخان در حال اجرا است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات عمرانی در سطح منطقه، اظهار کرد: اجرای سه هزار و ۵۰۰ متر بهسازی و آسفالت محلات اسلام‌آباد با ۵۸۰ تن آسفالت برخی از محلات اسلام‌آباد بهسازی شد.

کد خبر 398552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.