سبز پوشی شاخص‌ها؛ رشد بیش از ۳۰۰۰ واحدی بورس امروز ۹ آذر

تمامی شاخص های بورس در اولین روز هفته که اطلاعات بیشتری در اختیار معامله گران قرار گرفت، سبز پوش شدند و رکوردهای جدیدی در روند کوتاه مدت خود به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، در اولین روز هفته _ شنبه ۹ آذرماه_ و اولین روز کاری خود که اینترنت به صورت کامل در اختیار کابران قرار داشت، توانست سه هزار و ۳۵۷ واحدی را تجربه کند و به ۳۱۴ هزار و ۵۸۷ واحد برسد.

در اولین روز پس از اغتشاشات اخیر که اطلاعات به صورت کامل در دسترس کاربران بود، شاخص کل هم وزن یک‌هزار و ۹۳۸ واحد، شاخص قیمت ۸۹۹ واحد، شاخص بازار اول دو هزار و ۱۲۷ واحد، شاخص بازار دوم هشت هزار و ۲۴۰ واحد، شاخص صنعت دو هزار و ۹۲۰ واحد، شاخص ۳۰ شرکت بزرگتر ۷۸ واحد و شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر بازار نیز ۹۲ واحد افزایش یافت.

همچنین با برگشت وضعیت به شرایط سابق، حجم معاملات به سه هزار و ۲۱۸ میلیون سهم در طول ۴۲۴ هزار و ۱۲۵ معامله ( بیشترین مقدار در سه هفته اخیر)و به ارزش بالغ بر ۱۶ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۶۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار نیز با رشد تقریبا ۱۰ هزار میلیارد تومانی به ۱۱ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال رسید.

در این میان نمادهای " حتوکا۱"، " ونفت۱" و "ختراکح۱ " بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " تنوین۱"، " شنفت۱" و " فروس۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 398547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.