تماس بیش از ۲ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در آبان ماه

دو هزار و ۷۰۱ شهروند در آبان ماه سال جاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.

به گزارش ایمنا، از مجموع تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷، یک هزار و ۱۰۰ تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش یک هزار و ۶۰۱ تماس در سامانه ۱۳۷ ثبت و برای پیگیری به واحدهای مربوطه ارسال شد. همچنین بیشترین پیام‌های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده که اقدامات لازم پیگیری و به انجام رسید.

کد خبر 398545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.