ضرورت بهره‌گیری از طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در ارائه خدمات شهری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: بهره‌برداری از دانش و فکر و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در اولویت سازمان همیاری شهرداری‌ها قرار دارد و تلاش می‌شود در مسیر تامین سرمایه‌های لازم استفاده شود.

به گزارش ایمنا، میثم کرمانی با اشاره به لزوم حضور پر رنگ شورای مشورتی شهرداران استان در سازمان همیاری شهرداری‌ها، اظهار کرد: آمادگی داریم تا نظرات سازنده‌ای که در جهت بهبود وضعیت شهرداری‌ها و منافع کشور است را بررسی و در حد توان از آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری باید همراه شویم، ادامه داد: قطعا با شناخت خوبی که اعضای شورای مشورتی شهرداران استان از سازمان همیاری و دغدغه‌های شهرداری‌ها دارند، می‌توانند با مشاوره‌های موثر خود، سازمان را در تحقق اهدافش یاری کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی افزود: برگزاری منظم جلسات هماهنگی تصور صحیحی از نیازها، مشکلات و مسائل حوزه شهری ایجاد می‌کند و در برنامه‌ریزی صحیح و تدوین طرح‌های سرمایه‌گذاری درآمدزا و سودآور برای شهرداری‌ها موثر خواهد بود.

کرمانی بر لزوم ایجاد پایگاه نوآوری برای شهرداری‌های خراسان رضوی، عنوان کرد: در حوزه شهرداری‌ها باید پروژه‌های بزرگی تعریف شود و طرح‌ها و ایده‌های اقتصادی این حوزه باید توجیه‌پذیر و درآمدزا باشد، بهره‌برداری از دانش و فکر و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در اولویت سازمان همیاری شهرداری‌ها قرار دارد و تلاش می‌شود در مسیر تامین سرمایه‌های لازم استفاده شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سازمان همیاری درجهت بهره‌وری ظرفیت‌های این نهاد در حوزه‌های آموزش، مشاوره، حقوقی، بیمه، گردشگری، ماشین‌آلات و سوخت، افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شورای مشورتی شهرداران و همچنین نظرات و پیشنهادات دیگر مدیران شهری استان، تحقق مطلوب رسالت‌های سازمان و رشد و شکوفایی بیش از پیش مدیریت شهری و رفاه شهروندان شهرهای مختلف را شاهد باشیم.

کد خبر 398529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.