ضرورت توانمندسازی شهرداری‌های شهرهای کم‌برخوردار

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی بر ضرورت حمایت بیشتر و توانمندسازی شهرداری‌های شهرهای کم‌برخوردار تآکید کرد.

به گزارش ایمنا، میثم کرمانی با اشاره به توانمندی‌های سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، اظهار کرد: تلاش داریم با استفاده از پتانسیل‌های شهرهای مختلف و ظرفی‌های موجود در حوزه مدیریت شهری به توانمندسازی و کسب درآمدهای پایدار شهرداری‌های استان کمک کنیم.

وی با تاکید بر استقبال این نهاد از طرح‌های خلاقانه و اقتصادی در جهت همکاری با شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: قطعا با انجام مطالعات تکمیلی و بررسی‌های تخصصی بر روی طرح‌های اقتصادی ارایه شده از سوی شهرداری‌ها، می‌توانیم به استفاده از توان مشارکتی سازمان همیاری و موفقیت پروژها و طرح‌های اجرایی امیدوار باشیم.

مدیر عامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان خراسان رضوی با تاکید بر نگاه ویژه سازمان همیاری‌ها به شهرهای کوچک و کم برخوردار این استان، افزود: پروژه شهرک پسماند ویژه استان در شهر یونسی از طرح‌هایی است که در همین راستا توسط سازمان همیاری و همکاری شهرداری و شورای اسلامی در حال پیگیری است که اجرای آن، درآمدزایی و کمک مالی به شهرداری و ایجاد اشتغال برای مردم منطقه را در بر خواهد داشت.

کد خبر 398526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.