شهرهای خراسان رضوی به منابع پایدار درآمدی نیاز دارد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: در راستای اهداف این نهاد برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان، برنامه‌ریزی شده تا به صورت سیستماتیک و نرم‌افزاری در حوزه ساماندهی و فروش تولیدات بومی هر شهر ورود پیدا کنیم، موفقیت این طرح، منبع درآمدی پایداری برای حوزه مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا، میثم کرمانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدأ در شهر تربت حیدریه، اظهار کرد: با توجه به تجربیات حوزه زیست محیطی سازمان در شهرهای مختلف، آمادگی داریم تا با همکاری شهرداری و شورا این طرح را به نحو مطلوبی در تربت حیدریه اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم جدیت مسئولان شهری تربت حیدریه در اجرای قانومند و ساماندهی شده این طرح، افزود: قطعا با حمایت شهرداری و شورای شهر می‌توان به موفقیت این طرح، تامین منافع زیست محیطی برای عموم مردم و ایجاد درآمد پایدار برای حوزه مدیریت شهری از طریق آن امیدوار باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به اهداف آتی این نهاد و چشم‌اندازهای ترسیم شده برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان، ادامه داد: به عنوان یک هدف بزرگ، برنامه‌ریزی شده تا به صورت سیستماتیک و نرم‌افزاری در حوزه ساماندهی و فروش محصولات و تولیدات بومی هر شهر ورود پیدا کنیم و در صورت حمایت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و موفقیت این طرح، منبع درآمدی پایداری برای حوزه مدیریت شهری استان ایجاد خواهد شد.

کرمانی با اشاره به لزوم تلاش برای ورود بازار سرمایه به حوزه پروژه‌های مختلف شهرهای استان، عنوان کرد: در صورت ساماندهی پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ و سودآور تمامی شهرها به صورت متمرکز، می‌توان در یک مدل اقتصادی مطلوب با استفاده از ظرفیت‌های سازمان همیاری و تامین مالی آن‌ها، اتفاق‌های خوبی را برای اقتصاد استان به عنوان رقم زد.

کد خبر 398519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.