اجرای یک طرح گردشگری جدید در یاسوج

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک طرح گردشگری با زیربنای ۱۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان در یاسوج اجرا میشود.

به گزارش ایمنا، رحمان وفانژاد با اشاره به اقدامات سازمان همیاری استان در مدت ماه‌های اخیر، اظهار کرد: به دنبال اجرای چند طرح گردشگری در استان هستیم که در حاشیه پارک مهرورزی یک مجتمع صنایع دستی و گردشگری احداث خواهیم کرد.

وی اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر یاسوج فضای نمایشگاهی است که بخشی از غرفه‌های نمایشگاهی نیز در این مجتمع دیده شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این مجتمع چند مجموعه غذایی در نظر گفته شده و یک هتل با زیربنای سه هزار متر پیش‌بینی شده است.

وفانژاد تصریح کرد: مطالعات این طرح گردشگری به اتمام رسیده، نقشه طرح تهیه شده و دنبال طرح توجیهی این طرح گردشگری هستیم که پس از اخذ مجوزات و استعلام‌ها اقدامات لازم، قبل از عید نوروز عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

وی ادامه داد: اعتبار و سرمایه‌گذاری این طرح بزرگ گردشگری حدود ۶۰ میلیارد تومان با زیربنای ۱۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واگذاری پارک جنگلی یاسوج برای احداث مهمانسرای وزارت نفت، عنوان کرد: این استان یک درصد مساحت کشور و حدود ۱۰ درصد جنگل کشور را دارد با این وضعیت کجا باید سرمایه گذاری انجام شود؟

وفانژاد عنوان کرد: مسئولان کشور و استان دست شهرداری را در پارک جنگلی برای سرمایه گذاری و توسعه، آزاد بگذارند تا مستحدثات و سازه‌های مناسب ایجاد شود، باید شهرداری حمایت شود تا ۱۰ طرح مهم گردشگری در این پارک طبیعی ایجاد شود.

کد خبر 398515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.