شهروندان شیرازی گران‌فروشی بازارچه‌های شهرداری را به ۱۳۷ گزارش دهند

رییس سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: نظارت اصلی بر قیمت‌های واحدهای صنفی بر عهده تعزیرات حکومتی است، اما سازمان مشاغل شهری می‌تواند در زمینه گران‌فروشی واحدهای صنفی عرضه میوه و تره بار بر بازارچه‌های شهرداری شیراز نظارت کند.

به گزارش ایمنا، محمدرسول عباسی اظهار کرد: نظارت بر کیفیت خدمات و قیمت‌گذاری واحدهای میوه فروشی ۲۸ بازارچه شهرداری شیراز از ابتدای هفته جاری با شدت بیشتری انجام گرفته است.

عباسی ادامه داد: شهروندان شیرازی می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ گران فروشی میوه فروش‌های واقع در بازارچه‌های شهرداری را گزارش کنند تا سریعا به آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: یکشنبه هر هفته نرخ‌گذاری میوه و تره بار را اتحادیه بارفروشان شیراز انجام می‌دهد که میوه فروشی‌های بازارچه‌های شهرداری شهر شیراز مجاز هستند با لحاظ سود پنج درصد نسبت به فروش اقلام خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: هشت ناظر و مدیر بازارچه را تعیین کرده‌ایم که از ابتدای هفته جاری با شدت بیشتری بر نرخ‌گذاری قیمت‌های واحدهای میوه فروشی نظارت می‌کنند.

عباسی گفت: در حال حاضر هفت مدیر بازارچه و یک نفر ناظر روزانه بر قیمت واحدهای میوه و تره بار فروشی ۲۸ بازارچه شهرداری شیراز نظارت می‌کنند.

وی اضافه کرد: نصب برچسب قیمت، پوشیدن روپوش توسط عوامل فروش میوه و تره بار و همچنین تمیز بودن غرفه از جمله موارد دیگری است که همه واحدها ملزم به رعایت آن هستند و به صورت روزانه تمام این موارد کنترل می‌شود.

کد خبر 398514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.