ضرورت توسعه گردشگری شهری کاشان

شهردار کاشان بر ضرورت توسعه صنعت گردشگری در این شهر و گسترش زیرساخت‌های آن تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، سعید ابریشمی‌راد اظهار کرد: منطقه کاشان با ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و صنعتی موهبتی الهی و گنج بزرگ است که شهروندانی با افکار بلند و مکنت فراوان را در خود دارد.

وی تأکید کرد: وقتی تمام این نعمت‌ها به عنوان ابزار توسعه وجود دارد، شهروندان توقع بهره‌وری و پیشرفت عملی همه‌جانبه دارند.

شهردار کاشان با بیان اینکه برگزاری جلسات هم‌اندیشی می‌تواند مسائل و دغدغه‌های شهروندان و فعالان حوزه‌های مختلف را رفع کند، گفت: این نکته را باید باور کنیم که منطقه کاشان باید هر چه زودتر با تکیه بر صنعت گردشگری، مسیر توسعه را طی کند.

ابریشمی‌راد تصریح کرد: توسعه گردشگری شهر مسیر درست و صحیح توسعه کاشان است، اما موفقیت در این زمینه نیازمند حضور میدانی و پررنگ تمام ارکان است.

وی یادآور شد: آنچه که کشورهای توسعه یافته را به این جایگاه رسانده نه ثروت بسیار و نه دانش بیشتر آنان نسبت به ماست، بلکه مردمان ما سخت‌کوشی و حتی آگاهی بیشتری دارند.

شهردار کاشان ادامه داد: برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت واحد و استفاده از همه توان مجموعه مدیریت شهری، لازمه پیشرفت همه‌جانبه شهر است.

ابریشمی‌راد خاطرنشان کرد: جوامع توسعه یافته به این فهم مشترک رسیدند که لزوما طراح سیستم نیستند، بنابراین گروه‎هایی که تجربه موفق ساخت سیستم‌های با عملکرد بالا داشتند را به کار گرفتند و در آن سرمایه‌گذاری کردند و این همان مسیری است که ما باید دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: دوران تعیین تکلیف و این که بگوییم گردشگری چه باید بشود پایان یافته و این گردشگر است که باید عنوان کند چه می‌خواهد و تا به این مرحله نرسیم نمی‌توانیم مدعی موفقیت در صنعت گردشگری باشیم.

کد خبر 398511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.