بهمن‌ماه، موعد تغییر نرخ کرایه‌ها

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر سال در بهمن ماه لایحه نرخ‌گذاری وسایل حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس توسط شهرداری به شورای شهر ارائه می‌شود و اعضای شورا  تصمیمات لازم را در این زمینه می‌گیرند.

به گزارش ایمنا، شهربانو امانی درباره نرخ کرایه‌ سرویس مدارس با توجه به تغییر قیمت بنزین و سوخت در کشور اظهار کرد: در حال حاضر رانندگان سرویس مدارس اجازه ندارند هزینه سرویس خود را افزایش دهند و اگر راننده‌ای اقدامی در این زمینه داشته باشد تخلف انجام داده و قابل پیگیری است.

وی افزود: والدین می‌توانند گزارشات تخلف سرویس مدارس را به سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کنند. همه رانندگان سرویس مدارس بارکد دارند و می‌توان از این طریق تخلفات آنها را گزارش داد. 

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ادامه داد: در صورتی که گزارشی در این زمینه به من ارائه شود قطعا آن را پیگیری می‌کنم البته باید توجه داشت که دیر یا زود نرخ کرایه‌ها از جمله قیمت سرویس مدارس افزایش می‌یابد. 

وی تصریح کرد: سال گذشته نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس بر اساس تورم حدود ۲۰ تا ۲۳ درصد افزایش یافت ولی اینکه امسال زودتر از موعد مقرر نرخ‌ها تغییر کند یا خیر را خبر ندارم.

امانی خاطرنشان کرد: هر سال در بهمن ماه لایحه نرخ‌گذاری وسایل حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس توسط شهرداری به شورای شهر ارائه می‌شود و اعضای شورا تصمیمات لازم را در این زمینه می‌گیرند و سرانجام هیات تطبیق و فرمانداری تصمیم پایانی براساس مصوبه شورای شهر خواهند داشت.

کد خبر 398508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.