برگزاری نخستین رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک اصفهان

خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان با همکاری گروه گرافیک دانشگاه سپهر اولین رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک اصفهان را برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، امیرمسعودحلاج مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان در خصوص نخستین رویداد بین المللی طراحی گرافیک اصفهان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز اصفهان در ماه آذر و با توجه به اینکه اصفهان به شبکه شهرهای خلاق یونسکو پیوسته است که از نوآوری و قابلیت های خود برای توسعه پایدار استفاده می کند اقدام به برگزاری اولین رویداد بین المللی طراحی گرافیک اصفهان کردیم.

وی افزود: خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان و گروه گرافیک دانشگاه سپهر در نظر دارند تا با گرامیداشت این ماه با برگزاری رویداد های طراحی گرافیک و دعوت از یکی از مشهورترین هنرمندان مکتب پوستر لهستان«پروفسور لشچک ژبروفسکی» و «ایزابلا ویپیک» قرابت بیشتری در راستای اهداف بین الملل برای این کهن شهر زیبا ایجاد نمایند.

حلاج ادامه داد: آیین افتتاحیه این رویداد بین المللی طراحی گرافیک در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۸ در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، پشت میدان تاریخی نقش جهان برگزار می شود.

لازم ذکر است نمایشگاه اولین رویداد بین المللی طراحی گرافیک اصفهان شامل  آثار پروفسور لشچک ژبروفسکی از ۱۴ آذرماه الی ۵ دی ماه در گالری های شماره یک و دو سعدی برگزار می شود.

کد خبر 398502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.