چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در اصفهان افتتاح شد

افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، با حضور معاون طرح و برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسئولان کشوری و استانی در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در این مراسم که بعد از ظهر امروز چهارشنبه _ششم آذرماه_ در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار شد، با اشاره به رشد ۴۰ درصدی حضور واحد های صنعتی در نمایشگاه صنعت، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ شرکت تولیدی و واحد صنعتی از استان های مختلف کشور همچون اصفهان، مرکزی‌، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز و تهران در این نمایشگاه شرکت کرده اند و به ارائه جدید ترین محصولات خود در طول برگزاری این نمایشگاه می پردازند.

وی افزود: هفت واحد صنعتی نیز به نمایندگی از کشور های دیگر در این نمایشگاه حاضر شده اند و امیدواریم این نمایشگاه نقشی در توسعه صنایع کشور داشته و بستری برای رساندن صدای صنعتگران و فعالان اقتصادی به گوش مسئولان باشد.

ولی الله هادیان، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه، به رغم وجود مشکلات اقتصادی، فعالان صنعتی در صف اول تولید کشور قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد: فعالان اقتصادی و صنعتی باعث سرافرازی استان اصفهان و کشور هستند و حضور آنها در نمایشگاه های داخلی و بین المللی منجر به توسعه اقتصادی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، نمایشگاه بین المللی استان اصفهان یکی از بهترین و مهم ترین نمایشگاه های موفق کشور است.

ایرج موفق، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی شرکت کنندگان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در استان اصفهان، تصریح کرد: واحد های صنعتی آخرین دستاورد ها و بروز ترین محصولات صنعتی خود را برای عرضه به این نمایشگاه آورده اند و خرسندیم که اغلب استان های صنعتی کشور در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

سعید زرندی، معاون طرح و برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در پایان با اشاره مشکلات اقتصادی صنعت کشور در سال ۹۷، گفت: به رغم وجود فشار های اقتصادی در سال ۹۸، صنعت ایران در این سال نیز بر فشار ها غلبه کرد و به بازیابی مجدد رسید و امیدواریم این نمایشگاه بستری برای نمایش توانمندی شرکت های ایرانی باشد.

کد خبر 398447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.