توزیع بیش از ۱۴۱ هزار تن آسفالت برای پوشش معابر ارومیه

شهردار ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۱ هزار و ۵۷۸ تن آسفالت برای پوشش معابر نقاط مختلف شهر ارومیه توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، محمد حضرت‌پور با اشاره به نهضت آسفالت معابر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری عملیات آسفالت معابر در نقاط مختلف شهر ارومیه آغاز شده است و تاکنون یک میلیون و ۲۴۲ هزار و ۳۲۱ مترمربع از این معابر آسفالت شده است.

شهردار ارومیه با اشاره به اجرای عملیات مختلف جهت ساماندهی آب‌های سطحی از ابتدای سال جاری، تصریح کرد: تاکنون شش هزار متر عملیات لوله‌گذاری و احداث کانال در سطح شهر با هزینه‌کرد ۱۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی افزود: تکمیل عملیات احداث کانال و لوله‌گذاری به طول پنج هزار متر و با برآورد هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال است.

حضرت‌پور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۵ باب سرویس بهداشتی در سه فاز اجرایی احداث شده است، اضافه کرد: فاز یک و دو به تعداد ۹ باب سرویس بهداشتی در حال اتمام است.

شهردار ارومیه با اشاره به افتتاح پارک سلامت به مناسبت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۱ هزار و ۴۷۰ مترمربع پیاده‌روسازی، پنج هزار و ۶۸۵ متر جدول‌گذاری، پنج هزار و ۴۰۰ متر اجرای دیوار سنگی و یک هزار و ۴۴۰ متر احداث مسیر دوچرخه و ۲۳ هزار و ۵۳۰ متر مربع اجرای فضای سبز در پروژه پارک سلامت انجام شده است.

وی گفت: تمام پروژه‌های اجرایی از ابتدای سال جاری تاکنون در گرامیداشت هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 398446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.