۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
کاشت ۱۰ هزار درخت در بیرجند

شهردار بیرجند گفت: با شروع نهضت درختکاری، ۱۰ هزار اصله درخت در شهر بیرجند تا پایان امسال کاشته می‌شود که پنج هزار از این تعداد در آذرماه و پنج هزار در اسفندماه کاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: ایجاد و توسعه امکانات رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مرکز استان یکی از رویکردهای اصلی شهرداری بیرجند در دوره اخیر بوده است.

وی با اشاره به شروع عملیات عمرانی پارک جنگلی بیرجند در ۴۰ هکتار، تصریح کرد: این پارک که یک مجموعه کامل تفریحی خدماتی است بعد از بهره‌برداری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

شهردار بیرجند افزود: با شروع نهضت درختکاری، ۱۰ هزار اصله درخت در شهر بیرجند تا پایان امسال کاشته می‌شود که پنج هزار از این تعداد در آذرماه و پنج هزار در اسفندماه کاشته می‌شود.

جاوید اضافه کرد: حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرتی این عملیات در نظر گرفته شده تا مطالبه عمومی برای توسعه فضای سبز شهری عملی شود.

وی گفت: فضای مناسبی برای برگزاری جشن‌ها نداشتیم، اما برای فرهنگسرای شهر امسال قرارداد پیمانی به ارزش ۱۴ میلیارد تومان امضا شد و استاندار خراسان جنوبی هم در بازدید اخیر خود از کیفیت و سرعت کار ابراز رضایت کرد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه عملیات احداث میدان اجتماعات بیرجند شروع شده و در فازهای مختلف اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات شهری نیز زیرساخت آماده است تا در این هفته مناقصه خرید دستگاه‌های پردازش پسماندها منتشر شود.

کد خبر 398419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.