اجرای پروژه های شهری در اصفهان به خوبی در جریان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در پی حوادث اخیر خسارات زیادی به اصفهان وارد شد. این ها نه اموال دولت است و نه اموال شهرداری بلکه اموال مردم است.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز _چهارشنبه ۶ آذر ماه_ در سومین نشست فصلی مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشبختانه اجرای پروژه های مختلف در شهر اصفهان به خوبی ادامه داشته و در جریان است.

وی افزود: اگر مدیران حمایت مردم را نداشته باشند، خانه نشین می شوند و اینکه گفته می شود ما کارگران مردم هستیم حرف دور از واقعیتی نیست.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در ادبیات گفتگو با مردم و در سرعت رسیدگی به امور آنان باید دقت کرد، ادامه داد: خدا به مسئولین با اهدای مسئولیت لطف کرده تا در کشوری اسلامی خدمت کنند بنابراین نباید تفاوتی قائل شد و باید کار همه را به یک شکل راه انداخت.

وی مدارا و رعایت انصاف با مردم را از وظایف مدیران ذکر کرد و افزود: خداوند ناظر رفتار تک تک ما است و لازم است مدیران به گونه ای رفتار کنند که باعث آزار رساندن به مردم نشوند.

طباطبایی نژاد خطاب به همه مسئولان استان تاکید کرد: اگر خواهان رحم هستیم باید رحیم باشیم، اگر خواهان بخشش از سوی خدا هستیم باید غفار باشیم،‌ ممکن است برخی از مردم نیز رفتار نادرستی با مدیران داشته باشند اما مدیران و مسئولان نباید برخورد تندی با آن فرد داشته باشند، مدیران باید صبور بوده تا بتوانند از جهل برخی افراد نادان هم عبور کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر که منجر به حوادث بسیاری در کشور شد، تصریح کرد: در پی حوادث اخیر خسارات زیادی به شهر اصفهان وارد شد. این ها نه اموال دولت است و نه اموال شهرداری بلکه اموال مردم است. وقتی چیزی برای شهر ساخته می شود حتی اگر دولت هزینه کرده باشد، از اموال مردم است.

خطیب جمعه اصفهان گفت: ما باید در مقابل این حوادث آماده تر باشیم و برای مقابله با بحران ها زودتر و بهتر چاره اندیشی کنیم. دشمن برنامه های زیادی دارد و از موفقیت و پیشرفت ما غیظ و غضب می کند.

کد خبر 398411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.