به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۷۸۶ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
از مجموع تماسهای واصل شده یک هزار و ۹۹۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۳۴ درصد، ۳۷۵ تماس معاونت عمران معادل ۶.۵ درصد و ۱۳۶ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیامها است؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
این گزارش حاکی است ۵۶۸ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز، آبگرفتگی معابر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۴۳۹ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۶۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به فعالیت مترو، اتوبوسرانی و شماره تلفنهای مورد نیاز شهروندان را به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما