محدودیت‌های ترافیکی ورود TBM  به اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی ورود قطعات دستگاه‌های حفاری مترو به اصفهان را اعلام کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امشب خودروهای حامل قطعات دستگاه‌های حفاری مترو از سمت شمال غرب وارد اصفقهان می‌شود، اظهار کرد: به منظور ساماندهی وضعیت ترافیکی در زمان وروداین خودروها به شهر اصفهان پلیس راهور محدودیت‌هایی را اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی از ساعت ۲۳ از میدان استقلال و در لاین ورودی به شهر اعمال خواهد شد، افزود: بر این اساس از ساعت ۲۳ تا شش صبح خیابان امام خمینی(ره) در لاین ورودی، خیابان بسیج، خیابان ماربین مرکزی، خیابان شهید فهمیده، بلوار مدافعان حرم، میدان درچه، خیابان آتشگاه و خیابان شهید حجازی این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه تردد این خودروها منجر به بسته شدن محور ورودی و لاینی که در آن حرکت می‌کنند، خواهد شد، ادامه داد: از این رو تردد همه وسایل نقلیه در محورهای مذکور در بازه زمانی اعلام شده ممنوع است.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور نیز در زمان تردد این خودروها در محدوده تعریف شده حضور خواهند داشت، تصریح کرد: چنانچه این محموله امشب به صورت کامل وارد اصفهان نشود، فردا شب نیز این محدودیت‌ها را اعمال خواهیم کرد.

کد خبر 398387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.