رونق گردشگری تنها به هزینه کردن نیست

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در کشور از جمله کیفیت برگزاری اجلاس و همایش‌ها در شهرهای مختلف می‌توان برای معرفی بیشتر همدان و رونق گردشگری بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی نجات امروز (چهارشنبه) در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به تدوین برنامه برگزاری هفته فرهنگی همدان، گفت: برنامه‌های مناسبی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان تدوین شده که این برنامه ها باید به درستی اجرا شود.

حمید بادامی نجات با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با تهران در حوزه گردشگری و برپایی نمایشگاه در برج میلاد جهت معرفی همدان، افزود: در این زمینه نباید، تنها به برگزاری یک نمایشگاه در برج میلاد بسنده کرد چون نیاز است برنامه‌ریزی مناسبی برای جامعه هدف تدوین شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت گردشگری شهرهای دیگر کشور برای معرفی همدان، اضافه کرد: بسیاری از اقدامات صورت گرفته، در جهت افزایش جذب گردشگر و سرمایه گذار، نیازمند هزینه نیست زیرا با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در کشور از جمله کیفیت برگزاری اجلاس و همایش‌ها در شهرهای مختلف می‌توان برای معرفی بیشتر همدان و رونق گردشگری بهره برد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به برندسازی برای معرفی بهتر همدان، گفت: اگر این اقدامات در سال‌های گذشته انجام شده بود با استفاده از برند همدان در اجلاس‌های بین‌المللی می‌توانستیم برای رونق بیشتر گردشگری بهره بهتری ببریم.

حسین قراباغی افزود: شورای شهر و شهرداری همدان در زمینه همکاری با شهرهای گردشگری قدم‌های مهمی برداشته است که از جمله آنها می توان به بحث خواهرخواندگی شهرهای داخلی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه باید در تبلیغات با شهرهای خواهر خوانده دو سویه عمل کرده و از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی شهر بهره ببریم، ادامه داد: انتظار می‌رود با انعقاد تفاهم نامه خواهرخوانده میان اصفهان و همدان بتوانیم ضمن استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی هر دو شهر در امر گردشگری موفق تر عمل کنیم. 

کد خبر 398378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.