رانندگان سرویس مدارس باید تا ۱۰ آذر ماه در سامانه سپند ثبت‌نام کنند

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: رانندگان سرویس مدارس جهت تخصیص سهمیه سوخت تکمیلی می‌توانند از طریق درگاه شهرداری از طریق شرکت‌های مجاز و تایید شده توسط شهرداری در حوزه سرویس مدارس و دفاتر پیشخوان دولت تا ۱۰ آذر ماه فرصت دارند تا در سامانه سپند ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد اظهار کرد: رانندگان فعال در حوزه سرویس مدارس  تا ۱۰ آذر باید در سامانه سپند ثبت نام کنند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج ادامه داد: به دنبال اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت و لزوم تخصیص مناسب به ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: براساس پیگیری‌های صورت گرفته سهمیه مناسب برای خودروهای فعال در حوزه سرویس مدارس در قالب پرداخت مابه‌التفاوت قیمت سوخت تا سقف مشخص در دولت مصوب شده است.

جمشیدنژاد افزود: برای تخصیص سهمیه به این گروه رانندگان مشمول باید با ثبت کامل مشخصات در سامانه ملی پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» به آدرس اینترنتی www.irtusepand.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: رانندگان مشمول می توانند از طریق درگاه شهرداری (سازمان حمل و نقل بار و مسافر)، از طریق شرکتهای مجاز و تایید شده توسط شهرداری در حوزه سرویس مدارس و دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها و سازمان‌ها باید تا –یکشنبه ۱۰ آذرماه- سال جاری نسبت به ثبت‌نام، تکمیل و تایید اطلاعات رانندگان به منظور جمع‌بندی و تکمیل فهرست رانندگان مجاز در این حوزه اقدام کنند.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام در سامانه ثبت استعلام‌های فردی راننده شامل تایید صلاحیت و استعلام خودرویی نیز شامل معاینه فنی و مشخصات خودرویی امری لازم و ضروری است.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک‌سوز و ۸۰ لیتر برای خودروهای دوگانه‌سوز است.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی موجود و عدم امکان تمدید زمان اعلام شده، از رانندگان مجاز درخواست داریم رانندگان سرویس مدارس ساماندهی شده در قالب شرکت، ون و آژانس‌های فعال در این حوزه به واحد تاکسیرانی و رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس نیز به واحد اتوبوس‌رانی جهت انجام فرآیند ثبت نام مراجعه کنند.

کد خبر 398341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.