برگزاری سومین نمایشگاه کتاب در کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از برپایی «سومین نمایشگاه کتاب» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج در فرهنگسرای شهرداری خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه فعالیت‌های  شهرداری‌ کلیشادوسودرجان فراتر از ارایه خدمات عمرانی است و با اجرای  برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در تلاش هستیم در جهت رشد و تعالی شهر گام برداریم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، تصریح کرد: بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از ناآگاهی مردم است و ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

شهردار کلیشادوسودرجان به برگزاری سومین نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای این شهرداری اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با بیش از ۱۶۰ عنوان در پنج غرفه با موضوعاتی همچون کتب قرآنی، روانشانسی، تاریخی، کودک و نوجوانان از ۲۹ آبان تا ۱۵ آذرماه برگزار می‌شود.

اخگر با تاکید بر اینکه  هر اندازه برای رشد و توسعه و ارتقای سرمایه‌های فرهنگی تلاش کنیم به همان میزان جامعه‌ای سامان یافته و پویا  خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: شهرداری کلیشادوسودرجان تلاش کرده با ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی تحقق توسعه پایدار را در ابعاد مختلف شهری را رقم بزند. 

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و آموزشی که در مجموعه فرهنگسرای این شهرداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی با هدف افزایش زمینه مشارکت و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بانوان و گروه سنی کودک، نوجوان و جوانان در شهر اجرا می‌شود.

شهردار کلیشادوسودرجان به برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی در راستای ارتقای آگاهی و اطلاعات ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: مشارکت و حضور زنان در این کارگاه‌ها تاثیر بسزایی در رفتار اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده خواهد داشت که به صورت مستمر در این مرکز اجرا می‌شود.

 وی افزود: برنامه‌ها آینده فرهنگسرای شهرداری در سه ماه آخر سال جاری در قالب نشست‌های تخصصی، جشنواره، کلاس‌های آموزش خانواده، کارگاه، کوهپیمایی و اردوهای تفریجی، اجرای مسابقه و همایش پیاده‌روی برگزار می‌شود.

کد خبر 398340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.