سیاست‌های تشویقی شهرداری زنجان برای نوسازی بافت فرسوده

شهردار زنجان با بیان اینکه باید به نوسازی بافت فرسوده در این شهر توجه ویژه شود، گفت: شهرداری برای نوسازی بافت‌های فرسوده مشوق‌هایی ارایه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، مسیح‌الله معصومی با بیان اینکه باید به نوسازی بافت فرسوده در زنجان توجه ویژه شود، اظهار کرد: شهرداری برای نوسازی بافت‌های فرسوده مشوق‌هایی ارایه می‌کند.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر ۱۵ میلیارد تومان تخفیف در مناطق دارای بافت فرسوده توسط شهرداری زنجان ارایه شده است. 

شهردار زنجان از صدور پروانه ساختمانی رایگان برای سایت پنج هکتاری منطقه کوی فرهنگ در این شهر اشاره کرد و افزود: عزم شهرداری زنجان برای نوسازی بافت فرسوده بسیار جدی است. 

معصومی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت زندگی و خدمات ارایه شده در مناطق فرسوده شهری با مشارکت مردم، یاد آورشد: دولت تسهیلات لازم در این زمینه را ارایه می‌دهد و مردم هم باید به خوبی در این زمینه مشارکت کنند. 

وی ادامه داد: برای تشویق مردم به نوسازی بافت‌های فرسوده شهری سازمان نظام مهندسی زنجان در طراحی نقشه‌ها و خدمات مهندسی همکاری لازم را می‌کند. 

شهردار زنجان با بیان اینکه بافت‌های فرسوده در زمان بحران و حوادث بیشتر در معرض خطر هستند، تاکید کرد: لازم است همه ارگان‌های ذی‌ربط در اجرای طرح‌های نوسازی بافت فرسوده همکاری کنند. 

معصومی گفت: در شهر زنجان استقبال مردم از طرح‌های نوسازی بافت فرسوده خوب است و شهرداری هم برای ساخت و ساز در بافت فرسوده همکاری لازم را با شهروندان می‌کند.

کد خبر 398339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.