رئیس جمهور وارد تبریز شد

رئیس‌جمهور به منظور افتتاح طرح های عمرانی و توسعه‌ای استان آذربایجان شرقی صبح چهارشنبه وارد تبریز شد و در فرودگاه شهید مدنی از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،  رئیس جمهور در بدو ورود به تبریز، بازدید از مناطق زلزله‌زده و بررسی وضعیت کمک رسانی به مردم این مناطق و همچنین افتتاح راه‌آهن میانه – بستان آباد و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای گذشته هیأت دولت را از اهداف سفر خود به این استان عنوان کرد.

وی افزود: یکی از اهداف این سفر بررسی و بازدید از روند کمک‌رسانی و بازسازی ‌ مناطق زلزله زده استان است و اینکه روند کمک‌رسانی به مردم این مناطق در چه مرحله‌ای قرار دارد.

رئیس جمهور افتتاح خط آهن میانه – بستان‌آباد را از دیگر اهداف این سفر دانست و گفت: این خط آهن پروژه ای بسیار مهم و از خواسته های مردم استان است که در جریان این سفر به افتتاح خواهد رسید.

روحانی اضافه کرد: در این سفر همچنین اقداماتی که از سفر گذشته کاروان تدبیر و امید تاکنون در مورد طرح های توسعه ای استان انجام شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی نیز افتتاح می شود.

کد خبر 398335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.