۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
تجهیز پارک‌های گرگان

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح‌های مختلفی برای تجهیز و بهسازی امکانات پارک‌ها و فضای سبز این شهر انجام شده است.

یحیی ستوده‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه وجود پارک‌ها و تجهیز امکانات آن سهم زیادی در نشاط و شادابی شهروندان دارد، اظهار کرد: از ابتدای امسال طرح‌های مختلفی برای تکمیل و بهسازی تجهیزات و امکانات رفاهی پارک‌ها و معابر شهری گرگان انجام شده است. 

وی گفت: در هر ماه اکیپ نظارتی این سازمان برای بررسی وضعیت ایمنی، مناسب‌سازی و رفع موانع موجود در ورودی‌ها و مسیرهای پارک‌های سطح شهر از این محل‌ها بازدید می‌کنند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان با اشاره به اقدامات انجام شده برای مناسب‌سازی محیط پارک‌های این شهر برای استفاده معلولان و جانبازان، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میز غذاخوری و ۱۴ آبخوری ویژه معلولان و جانبازان در پارک‌های اصلی و محله‌ای گرگان نصب شده است.

ستوده‌نیا با بیان اینکه امکانات ورزشی برای استفاده معلولان و افراد کم‌توان در پارک گل‌ها نصب شده است، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم طرح‌های عمرانی و نظارتی که با هدف مناسب‌سازی محیط پارک‌های سطح شهر انجام می‌شود، زمینه‌ای فراهم کند تا معلولان و جانبازان نیز بتوانند از امکانات رفاهی و تفریحی پارک‌های شهر استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در میدان سرخواجه این شهر، یادآور شد: نورپردازی این میدان با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری انجام شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از نصب تجهیزات ورزشی حرفه‌ای ویژه جانبازان و معلولان در پارک جانبازان این شهر خبر داد و افزود: جهت رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی ۲۰۵ عدد کباب‌پز در محل کمپ‌ها و اطراف میدان میدان النده نصب شده و پارک النده به مساحت پنج هکتار نیز آماده و تجهیز شده است.

کد خبر 398330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.