۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
مرمت گورستان امامیه تبریز

در این بسته خبری از خرید دستگاه بازیافت آسفالت برای شهر جهرم تا مصدومیت چهار آتش‌نشان در حادثه انفجار در بندرعباس و دو برابر شدن بودجه شهرداری بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

گورستان امامیه تبریز مرمت و احیا می‌شود

احد فلاحی، مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز به اشاره به وضعیت آرامستان امامیه شهر تبریز گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده، قبور و مزار شهدای این آرمستان با طرح اداره کل میراث فرهنگی استان، توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز احیا می‌شود.

بازسازی ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در ارومیه

ابراهیم شاد قوشچی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: طی یک ماه گذشته ۱۸۱ فقره ماموریت آتش نشانی در شهر ارومیه روی داده است.

توسعه ساخت پارکینگ‌ها

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ساخت چند پارکینگ در مناطق مختلف پایتخت خبر داد.

خرید دستگاه بازیافت آسفالت برای شهر جهرم

علیرضا نظری، شهردار جهرم گفت: برای اولین بار در استان فارس، شهرداری جهرم دستگاه بازیافت آسفالت با اعتبار ۴ میلیارد ریال خریداری کرده است.

کاهش ٢٧.٩ درصدی صدور پروانه احداث ساختمان در تهران

براساس گزارش مرکز آمار، کاهش ٢٣,١ درصدی واحدهای مسکونی پیش بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و افزایش ٥.٥ درصدی آن در شهرداری‌های کل کشور در فصل بهار ٩٨ نسبت به فصل بهار ٩٧ انجام شده است.

مصدومیت ۴ آتش نشان در حادثه انفجار در بندرعباس

حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مصدومیت چهار آتش نشان در عملیات اطفا حریق یک منزل خبر داد.

بودجه شهرداری بیرجند بیش از ۲ برابر شد

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند گفت: دو سال پیش بودجه شهرداری حدود ۶۰ میلیارد تومان بود که اکنون به ۱۳۰ میلیارد تومان در سال رسیده است.

دو برابر شدن بودجه ورزش معلولان برای اولین بار در کشور

عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از دو برابر شدن بودجه ورزش معلولان در یزد خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار در سطح کشور بودجه قابل توجهی به بخش ورزش معلولان ضایع نخاعی، نابینایان و ناشنوایان اختصاص یافته است.

دلیل کمبود گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار

شهرام جبارزادگان، مدیر روابط‌ عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: دلیل کمبود گوجه‌فرنگی در سطح شهر، شرایط فصلی است و توزیع این محصول نیز کمتر از میزان معمول است. همچنین با توجه به این شرایط، گوجه‌های عرضه‌ شده از کیفیت مورد انتظار برخوردار نیستند.

مرگ ناشی از آنفلوآنزا در گرمخانه‌های پایتخت نداشتیم

سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مرگ ناشی از آنفلوآنزا در گرمخانه‌های پایتخت نداشته‌ایم، گفت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از این موضوع در نظر گرفته شده است.

کد خبر 398296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.