دیوار سپاهان از دیگران کوتاه تر است/ فوتبال عجیبی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز فوتبال عجیبی بود، بازی که باید با اختلاف ۵ گل تمام می‌شد خداراشکر برنده شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پیکان در چهار چوب مرحله یک هشتم رقابت های جام حذفی در نشست خبری، اظهار کرد: از هودارانمان توقع داشتیم امروز حضور داشته باشند. فوتبال عجیبی بودکه باید با اختلاف ۵ گل تمام می‌شد و خداراشکر برنده بازی بودیم. با تمام بازیکنان تیم برخورد خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی لیگ روی کار ما تاثیر گذاشته بود، ادامه داد: دوست داشتم قبل از بازی های حذفی در لیگ مسابقه می دادیم؛ دیوار ما کوتاه تر از دیگران است. بازی ما را تعطیل و سپاهان را از شرایط مسابقه خارج کردند. با تک تک بازیکنان صحبت و برخورد خواهم کرد. اگر محبی و سجاد شهباز زاده دقت می‌کردند بالای ۵ گل باید می‌زدیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا آلودگی هوای اصفهان و انجام بازی به ضرر شما بود یا خیر؟ گفت: این هم یکی از علتهای عملکرد بد بازیکنان بود، اما وقت نداریم و باید بازی ها انجام شود. دوست داشتیم بازی ما با صنعت نفت انجام می شد تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: بازی حذفی استرس های خودش را دارد. ۲۰ روز تعطیل و بلاتکلیف بودیم و سازمان لیگ باید برای ما بازی می گذاشت.

وی در رابطه با حضور مدعیان لیگ برتر در مرحله بعدی جام حذفی و احتمال دیدار سپاهان با یکی از این تیم ها، افزود: اول باید قرعه کشی شود ولی همه تیم ها سخت هستند. فکر می کنم سخت ترین بازی ما با همین پیکان بود. مانده ام محبی و شهباززاده چرا گل نمی زدند!

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که بازی بعدی سپاهان مقابل استقلال چطور است؟ خاطرنشان کرد: چند بازی در لیگ همیشه حساس است و یکی از آنها سپاهان و استقلال است. با شناختی که از استقلال دارم بازی خوبی می شود چون هر دو تیم افکار هجومی دارند. البته از هواراران ناراحتم و این رسمش نیست که در چند جبهه بجنگیم و در زمین خودمان تنها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه سپاهان در خانه باید بالای سی چهل هزار نفر جمعیت هوادار در نقش جهان حضور داشته باشند، گفت: نمیدانم چرا این اتفاق نمی افتد. وسط هفته بودن بازی بهانه است. تیم متعلق به هوادار و آنها باید بیایند و بلیت هم قیمتش مناسب است.

قلعه نویی در رابطه با شرایط آمادگی کی روش استنلی، گفت: کی روس در مقابل تراکتور ضربه بدی خورد ولی خدا روشکر شرایطش بد نیس. قربانی جانشین کی روس هم امروز خوب بود.

کد خبر 398286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.