حقمان شکست نبود/ کنار زمین دنبال کپسول اکسیژن بودم!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیروز وعده یک بازی خوب را داده بودم و خوشحالم بازی پخش زنده شد. همه دیدند ما بازی خوب و منطقی و حساب شده‌ای ارائه کردیم که حقمان شکست نبود.

به گزارش ایمنا، حسین فرکی پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل سپاهان در چهارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی در نشست خبری، اظهار کرد: این برد را به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم؛ به خصوص قلعه نویی سرمربی این تیم. در ادامه راه هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. از مهمان‌نوازی سپاهان تشکر ویژه دارم که شرایط و امکانات خوبی فراهم کردند.

وی با بیان اینکه دیروز وعده یک بازی خوب را داده بودم و خوشحالم بازی پخش زنده شد، افزود: همه دیدند ما بازی خوب و منطقی و حساب شده‌ای ارائه کردیم که حقمان شکست نبود، اما ما در نیمه اول ۴ توپ روی دروازه ما آمد که ۲ توپ گل شد و یک بار هم به تیر دروازه خورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: امیدوار بودم نیمه اول با یک گل تمام شود؛ اشتباه کردیم و یک خطا و ضربه ایستگاهی به حریف دادیم. احساس می‌کنم بازیکن در گل دومی که سپاهان زد در آفساید بود و این گل کار را برای ما سخت کرد. اما با توجه به اینکه نیمه اول ۲ بر صفر باخته بودیم به بازیکنانم امید دادم که می توانیم به بازی برگردیم. عملکرد خوب نیازمند در نیمه اول باعث شد شکست ۲ بر صفر در نیمه اول به ما تحمیل شود.

فرکی افزود: ارسال های خطرناکی انجام دادیم و شجاعانه حذف شدیم. بازیکنانم بالاتر از عالی بازی کردند. از زمانی که در پیکان هستم چنین بازی باکیفیتی ندیدم.

وی افزود:‌ سپاهان را مقابل هیچ تیمی حتی استقلال و پرسپولیس به این شکل ندیده بودم؛ عملکرد ما سپاهان را وادار به عقب نشینی کرده بود. در نیمه دوم به غیر از یک موقعیت تک به تک که شیخ ویسی توپ نورافکن را مهار کرد خطری دروازه ما تهدید نکرد.
فرکی با شاره به اینکه در این بازی می‌توانستیم به گل دوم برسیم، گفت: دفاع سپاهان به همراه نیازمند اجازه گل دوم را به ما ندادند. اگر به گل دوم می‌رسیدیم شاید در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی نتیجه فرق می‌کرد.

فرکی با بیان اینکه اخبار ضد و نقیضی درباره آلودگی هوا وجود دارد و آیا تعطیلی تنها مربوط به مدارس و بخش‌های دیگر است؟ گفت: در فوتبال که بیشترین تحرک و تنفس وجود دارد آلودگی هوا مشکلی ندارد؟ این وضعیت آلودگی خطرناک است. مربیان در شرایط عادی استرس دارند، من هم عمل قلب باز انجام داده‌ام و در کنار زمین برای اینکه دچار مشکل نشوم دنبال کپسول اکسیژن بودم.

وی با اشاره به اینکه منصوری باید با دریافت کارت زرد دوم جریمه و اخراج می‌شد، ادامه داد: قلعه نویی برای سپاهان زحمت زیادی کشیده است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. این دیدار یک بار عقب افتاده بود و اولویت با برگزاری مسابقات لیگ و بازی‌های حذفی است و توجهی به موضوع آلودگی هوا نمی‌شود.

فرکی درباره دلیل عدم استفاده از تمام تعویض هایش گفت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی به وقت‌های اضافه برود؛ البته از عملکرد تمام بازیکنانم راضی بودم و به همین دلیل نیازی به تعویض های بیشتر احساس نکردم. از طرفی خوشحالم بعد از مدت‌ها جابر انصاری را در زمین مسابقه دیدیم. راحت و روان بازی کردیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت داشتم.

کد خبر 398285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.