بسیج نماد مردم سالاری دینی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و یا اگر امروز در صحنه نباشد حرکت‌های سازنده لنگ می‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوانسار، حمیدرضا مجیری امروز(سه‌شنبه) درهمایش شکوه اقتدار بسیجیان شهرستان خوانسار با بیان اینکه بسیج نماد مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: بسیجیان باید مقدمه ظهور مهدی عج الله را فراهم کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: بسیجیان در میدان عمل ثابت کردند که در عرصه‌های مختلف بسیج آماده خدمت رسانی هستند.

مجیری تصریح با بیان اینکه شرکت در همایش شکوه اقتدار بسیج تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های امام و شهدا است، گفت: اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و یا اگر امروز در صحنه نباشد حرکت‌های سازنده لنگ می‌ماند.

منصور کمالی همچنین با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجی با رفتار و منش خود آرمان‌های امام و شهدا را جاوید نگه می‌‍دارد.

فرماندار خوانسار گفت: به بسیجیان افتخار می‌کنم که با خلوص نیت و با اقتدار و شجاعت خود در جامعه نقش آفرین هستند و همین ویژه‌گی‌های بسیج هراس دشمن را در برگرفته است.

با تدبیر مقام معظم رهبری فتنه آمریکا شکست خورد

در ادامه غلامعلی کریمی اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با تولدش توانست بزرگترین حمله نظامی آمریکا را شکست دهد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: پس از پیروزی انقلاب آمریکا با همکاری رژیم صهیونستی و توان مالی عربستان به فرماندهی سفارت اروپا در ایران نقشه‌ سرنگونی حکومت شیعه و تقسیم ایران را طرح کرد اما با تدبیر و درایت امام شکست خورد.

 وی گفت: آمریکا باردیگر برای یک عملیات نظامی در ایران نقشه‌ای طرح کرد اما با تشکیل بسیج به فرمان امام این عملیات نیز خنثی شد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: چهارم آذرماه فرماندهان سپاه تهران به خدمت امام رفتند که امام در این دیدار گفتند که باید درمقابل آمریکا متحد شویم سپس به پیشنهاد امام نیروهای سپاه پنجم آذرماه به مدارس رفتند و به دانش آموزان را به عضویت در بسیج فراخواندند که با عضویت دانش‌آموزان بسیج تشکیل شد و  بزرگترین حمله نظامی آمریکا با شکست مواجه شد.

کریمی تأکید کرد: اگراعتماد، توکل و حسن نیت به خدا را در درون خود تقویت کنیم دشمن هیچ گاه نمی‌تواند روی باور و اندیشه‌های ما اثر بگذارد.

وی گفت: هفته گذشته با اعلام سهمیه بندی بنزین کشور بهم ریخت اما همانگونه که تاکنون با تدبیر مقام معظم رهبری یکبار کشور درگیر جنگ داخلی نشده است باردیگر با تدبیر مقام معظم رهبری فتنه آمریکا با شکست مواجه شد.

کد خبر 398284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.