دشمنان از خط قرمز عبور کنند نابودشان می‌کنیم

فرمانده کل سپاه همچنین با خطاب قرار دادن سردمداران آمریکا، انگلیس و عربستان، گفت: شما از ما سیلی محکم خورده اید و نتوانسته اید پاسخ بدهید که برخی از این سیلی ها را جهانیان دیده اند و برخی را هم ندیده اند اگر از خط قرمزهای ما عبور کنید نابودتان می کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی طی سخنانی در جمع تجمع‌ بزرگ مردم تهران در میدان انقلاب گفت:‌ دشمنان از خط  قرمز عبور کنند نابودشان می‌کنیم.

وی خطاب به مردم ایران تصریح کرد: باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم و این لحظه شما در حال شکست دادن همه قدرت استکبارید و باور کنید جنگی که در روزهای اخیر در خیابان های ما آغاز شد یک سناریوی جهانی بود. این جنگ تمام شد. شما دقیق عمل کردید. آن لحظاتی که نمی بایست به پیاده نظام دشمن بپیوندید نجیبانه صف خود را جدا کردید. درود خدا بر شما ملت بزرگ، بر شما ملت وفادار و فداکار که در این لحظه باشکوه تاریخ اسلام و ایران، این لحظه جاودانه نقشی آسمانی روی زمین ترسیم کردید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز که شما اینجا حضور دارید در قلب انقلاب جهانی اسلام، تهران، میدان انقلاب تیر خلاصی بر سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگ ترین دشمن تاریخ بشر، آمریکا زدید. آفرین بر شما و آن قدم‌های استوار و ثابت، آمدید صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی نزدیک کنید، آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید.

سلامی گفت: اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود شما واژه شرف را روی زمین ترسیم کرده اید، واژه آزادگی، فداکاری و دلدادگی به امام مسلمین و می‌دانید هر امتی که امام خود را گم کند، محکوم به هلاک است، مصیبت خواهد دید و شما آمده‌اید تا اجازه ندهید دیگر ماجراهای غم انگیز و دردناک صدر اسلام تکرار شود. ای کاش اندکی از شما جمعیت در مسجد کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نمی‌خورد،‌ ای کاش شما با امام حسن مجتبی (ع) بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند و آبروی هستی خود را به قربانگاه دفاع از اسلام نبرد.

وی تاکید کرد: شما مردم از آن واقعه‌های دردناک درس گرفته اید و همیشه آرزو می‌کردید، ای کاش در فرازهای تاریخ سخت اسلام می‌بودید و از امام خود دفاع می‌کردید و امروز همین کار را می‌کنید، درود بر شما مردمی که جهان و حتی تاریخ همانند شما را ندیده است و شاید هم هرگز نبیند.

فرمانده کل سپاه همچنین با خطاب قرار دادن سردمداران آمریکا، انگلیس و عربستان، گفت: شما از ما سیلی محکم خورده اید و نتوانسته اید پاسخ بدهید که برخی از این سیلی ها را جهانیان دیده اند و  برخی را هم ندیده اند اگر از خط قرمزهای ما عبور کنید نابودتان می کنیم. هر کسی بخواهد به مال، جان و ناموس ما تعرض کند سخت مجازات خواهد شد که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم اما مراقب باشید صبر ما انتها دارد به ملت ایران احترام بگذارید. دشمن ما دیگر نفس ندارد و قدرت نظامی آن پوسیده است و هیچ قدرتی توان ایستادگی مقابل سپاه و ارتش اسلام را ندارد.

کد خبر 398264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.